Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 26 november 2012 15:32

Tjuu!
Har vart på skolan today, kul!
Nu har jag kommit hem med en massa böcker! För här ska pluggas;)
Ska sen laga mat och fara å träna!!
Är väldigt trött, kunde inte somna inatt:/
Sånt är livet!<3

Av ida svanberg - 25 november 2012 18:17

Hej!!:)
Idag har jag vart med Moa fram till typ halv två? Asså har inte haft koll på klockan idag! Helt klock vild, vissa är dag vild och jag är klock vild haha!
Sen vid fyra, drog jag och Hanna ut med jultidningarNa lämna ut några! Har några kvar men de ska vi lämna ut på tisdag efter skolan!:)
I morgon är det skola och träning. Kulkul!<3:) saknar skolan för en grej;)!hihi säger inte<3
Ska plugga lite till prov nu! Har svenska prov på tisdag kan inte ett skit känner mej lite invalid men aa'a!<3
Bild från idag<3

Av ida svanberg - 25 november 2012 12:17

Tjabbatjenahallo:)
Jag vaknade typ svin tidigt idag. Vid elva?
Så nu är jag och Moa igång med våra bästavänner internet igen;)
Vi sitter och röstar på justin bieber, belibers grej:)<3
Beliber 4evaaaaah.:)<3
Seyah in a while:)

Av ida svanberg - 24 november 2012 23:08

Hejsan alla readers:)!
Jag och Moa har sett film, vi har sett fullt hus2 helt ok film:)!
Nu sitter vi och är sociala med våran vän internet;)! Jag bloggar och hon spelar;)
Vi ska väl se en till film eller sova? Vifårse:)!
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=H3GiqHm5rQA
Checka det video klippet, söta små barn:)<3

Ska kila nu, bjuder på nå bilder:)

Av ida svanberg - 24 november 2012 18:22

Måste meddela att Luleå vann över Brynäs med 8-1! Luleå<3333333333 omg, stolt!

Av ida svanberg - 24 november 2012 16:06

Tja, idag vakna jag och Moa vid ett skönt att sova ut!:) sen har vi fikat och nu ser vi hockey, Luleå-Brynäs mina kompisar är å kollar hockey, så nu får ni heja åt mej!<3
Nu är de slagsmål<3:) Luleå spöar dom, i allt!:) swag

Av ida svanberg - 23 november 2012 19:29

Hotanddangerous :)!
Loveyou;)<3

Swag!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards