Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 18 november 2012 20:57

Tjosantrosan.

Igår: igår när vi kom till Sthlm gick vi runt och tjilla åså.
Sen tog vi tåget till Södertälje sen for vi till hölö. Där vi har tillbringat natten.
Klockan var väl närmare 4 när vi var i hölö. Då tjilla vi åt mat, tjilla ännu mer jag var med Sophia.:)<3
Sen gick vi å la oss vid tolv, då snacka jag Emil och Tobbe, ett tag sen somna Tobbe så jag och Emil pratade på.
Hahahahaha, galen kväll/natt. Skratta så mycket så mamma vaknade åde.

Idag: vaknade jag väl vid halv tolv av att mamma och Sophia kom in.
Då fika jag frulle, var med Sophia och lekte...:) mys! Sen har vi även spelat en massa Xbox spel.
Vid fem käka vi mat, gottigotta! Sen hoppa vi i bubbel poolen :)! Eller ja en bad tunna är det väl?
Sen sa vi Hejdå och åkte iväg med tåget. Vi har just kommit till hotellet.
Eller jag har hunnit köpa det efterlängtade!
Nu ska vi se tv, sen sova. Godnatt alla readers:)<33

Av ida svanberg - 17 november 2012 13:05

TjabbaTjena hallå. Sitter nu på hotellet vi ska bo på under tiden vi är i el stockholmo ;)

Ska snart bege oss mot staden och ta't lugnt, kl tre går tåget till södertälje. 

Ska tillbringa denna lördag med en massa fina :)<3

Ska vara med Farbror, Kusinerna och "faster" Farbrors fru, igentligen ;)

Juste på vägen till sthlm åkte vi ju flyg. jag uppdaterade i flyget, dock kom inte alla bilder upp men tre kom väl upp? :)

På tåget var LF basket och Asplövens hockeyyy lag. HAHAH så galet ;)

För er som it vet så kommer jag från norr och är en sport fååååne, älskar hockey och cheerleading :)!

Så Mitt hjärta brinner ju klart för Luleå hockey, men asplöven tillhör ju som luleå? <3

Ska dra nu kan ju inte sitta och såsa vid en DATOR på *semester* haha! ;)<3      

Av ida svanberg - 17 november 2012 10:16

Hej, det finns internet på flyget så passar på att blogga.
Sitter nu på flyget och lyssnar på musik och bloggar.
Tänkte se andra avenyn men det vill inte funka...
Så får nöjjjjja mej med kolla youtube/spela och läsa boken t bokrecentionen...
Här är nå bilder från flyget:)!<3

Av ida svanberg - 16 november 2012 14:56

Tjatja, idag vakna jag av att klockan ringde kl tolv. Då steg jag upp.
Satte mej och fika sen börja jag packa. När jag hade packa klart hoppa jag in i duschen.
Nu sitter jag å ser lite andra avenyn:)!
Ska snart dra. Så kommer nog inte blogga när jag är i Sthlm. Bloggar mer på onsdag?:)
Kolla gärna in på min kompis nya blogg.
Www.linneaengztrm.blogg.se fin blogg hjärtat :)!<3

Av ida svanberg - 15 november 2012 22:35

Tja, har inget kul att skriva om. Har bara sett andra avenyn idag.
Är fortfarande små sjuk. Sååååå blir it skolan för min del imrg.:s
Ska se andra avenyn nu. Bloggar sen lr imrg:)!

Av ida svanberg - 14 november 2012 22:49

Ska snart dra igång en film. Innan jag gör de ska jag skypa ett tag med Hanna:)!
Störda123

Av ida svanberg - 14 november 2012 20:56

Hejsan, skulle ju igentligen träna nu. Men mår inte helt 100% åsså var de nå med bilen osv.
Så imrg blir det ingen skola, fårse om jag är på skolan på fredag...:)!
Har just tryckt i en Alvedon och sitter å ser fotboll, Zlatan gjorde just mål mot England:)!

Är avis på min kompis lina. Som ska se breaking dawn part 2 på fredag.
Vill åsså. Men får nöja mej med att åka till Sthlm i helgen.
Yes ni hörde rätt, Sthlm får se upp!:)!
Ska hälsa på kusinerna och shoppa bo på hotell osv.:)! Ska bli kul.

Av ida svanberg - 14 november 2012 16:54

Tjooo, har just kommit hem från skolan!
Har haft hk prov idag, gick nog Inge vidare men på onsdag är det omprov, men jag har it fått veta ifall jag klaraaaaa det eller inte? Smart lärare 123.
Ska snart käka iaf, sen byta om och träna.
Känner mej små sjuk, så fårse ifall jag kommer mej t träningen. Men nå tror jag de.:)
Hade tråk idag på svengelskan så ritade, här är en bild från det. Och några randomness bilder:)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards