Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 13 november 2012 22:52

Tänkte för mest dels bara säga Godnatt.
Bloggar mer i morgon antingen före skolan eller efter.
Bjussar på några bildernas just stoppa ihop:)!

Av ida svanberg - 13 november 2012 21:15

Sju frågor om kärlek
Är du singel? - ja:)
Gillar du någon nu? - njeeee, kan jag inte påstå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte
Har du varit kär i någon? - ja
Isf, hur många? - vetne...
Har du haft sex med någon du älskar? Nej
Är du vän med alla dina ex? Typ?

Tio frågor om dig själv.
Ditt namn? - Ida Svanberg
När fyller du år? - 18 augusti
Några piercingar på din kropp? - öron!
Vad har du på dig just nu? - sockar, underkläder, gråa teamsportia byxer och ett linne.
Vilken årstid är bäst?- sommar tror jag.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova så länge jag vill och få frukost på sängen:)!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - öhm, kanske mitt leende eller håret.. Beror på
Vad är du bra på? - tjilla!!!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Många, men familj och vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon, men ibland är det skönt att sova själv.

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - har super många, lina, Linnea, Hanna och Moa!<3
Vem vet allt om dig? - ingen
Vem är roligast av dina vänner? - alla är roliga haha.
Vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga :D
Vem är mest partynisse? - vetne.... Kanske Hanna eller lina?
Vem är den du helst har filmkväll med? - Friends<3
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Hanna;)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Hanna:)! Eller ja spelaringenroll typ allA?

9 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mammi
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
Vem är farligast i din familj? - hela min familj är livsfarlig.
Vem ser roligast ut i din familj? - Tobias.
Vem är coolast? - JAG
Har ni något husdjur? - yepp
Vem har du mest gemensamt med? - hm, ingen;)
Vem står för underhållningen? - jag lätt, delvis pappa;)!
Vem sover du oftast med? - ingen.

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - skolaaaaa.
Har du varit glad idag? - ja
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? - jieeeeees
Vad ska du göra nu? - fortsätta se hockeyyyyy:)!
Har du gjort något dåligt idag? - njae?
Vad har du ätit idag? - mat.
Har du duschat idag? - nej. Ska nog göra det snart.
Är du trött nu? - sådär
Vad händer imorgon? - skola och träning?:)

Skolan
Går du i skolan? - ja.
Har du varit i skolan idag? Jaow
Vem ringde du senast? - Jesus.
Vem sms:a du till senast? - lina:)
Vad stod det på de senaste skickade smsett: hahah jaaaa! Du vet inavel hålan;)! Luleå klacken hörs ju typ ba?<3

Av ida svanberg - 13 november 2012 20:50

Var gode söt sugen, så ist för godis tar jag sallad. Dutti?
Måste bara sejjjjjjja, Luleå!
Sitter och kollar saik~Luleå,
Saik gjorde 1-0 sen 2-0 sen gjorde Luleå 2-1 nu har tredje vart i 11sek och Luleå gör 2-2 woop.
Stolt Luleå fan, nu gäller det bara att kamma hem segern.

Vi har vunnit segern är vår;)!

Av ida svanberg - 13 november 2012 18:57

Av ida svanberg - 13 november 2012 15:57

Tja, det kommer bli ett långt inlägg nu, eftersom jag it blogga igår.

Igår:var jag först på skola, sen gick jag hem små plugga lite, käka mat, såg tv, fixa mig för träning!
Sen kl 20.00 starta ju träningen, tränade på till 21.30:)
När jag åkte hem åkte jag med farmor, när vi kommitté Skogså, så var det en krock? Men släp:s
Så vi fick vända om och köra uti råneå å de hållet.. Var typ hemma kvart i elva, då duscha jag och fika.
Sen gick jag å la mig, typ somna kvart över ett inatt...:s

Idag: vakna upp, fixa mig å gick t skolan. Helt vanlig dag på son fick jag lina och Linnea redovisa om Napoleon.
Gick ju ändå bra, nöjd! Fick B:)<33 bra jobbat cheyyyer;)
Sen två hade vi gympa, då var vi på gymmet och kötta;) haha.
Nu har jag hunnit äta. Och nu bloggar ja. Nu blir de soff sittande med hk boken i högst hugg och pLugga t provet som är imrg... Blööööööööö!!
Ska plugga nu, seyah s00n<3 :*

Av ida svanberg - 12 november 2012 18:06

Läääänge sen det blev hiss och diss.:s

HISS: instagram,. Tycker jag har blivit väldigt poppis, alla artister/skådespelare har ju typ de.
Så klart har jag det oxå, jag heter @sv4nberg föööölj mig:D
Man följer typ vad som händer runt i världe, för er som inte har det och kan ladda ner saker med era iPad,tele m.m prova, det är faktisk ganska kul. Det går att prova och sen ta bort om du inte gillar de. Så det skadar inte att prova?;)
Ni kan även göra min bästavänner glada, igenom att följa dom;)! @linne4 @lin4wernersson :))!

DISS: msn. Msn använde jag som mindre, tyckte det var svin coolt/roligt att ha det.
Nu är det inte lika kul längre, alla smsar/chattar och respektive grejer. Msn är för mesta del till för att hålla kontakten världen över? Men nu när Twitter/instagram/Facebook osv har kommit använder folk sällan msn, ja kanske ett få antal?:s

Av ida svanberg - 12 november 2012 07:34

Trött som jag vet knte vad. Ligger med ipaden i sängen och ska snart kliva upp.:s
Godmorgon världen:)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards