Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 11 november 2012 22:00

Tja, sitter just nu och kollar på ema.
Justin vann ju såklart bästa manliga;)! Vem annars?
Ska se tills de slutar sen blir de väl dejta kudden, skola imrg...:s mindre kul.
Ska se vidare på ema nu, bloggar innan jag somnar eller imrg;)! Seya

Av ida svanberg - 11 november 2012 14:14

Hej&hopp:)
Jag sov hos Hanna inatt, vi somna väl vid ett~två?
Vaknade halvtolv, fika frulle, och gick hem.
Mamma ville träffa mig före hon åkte t Sthlm;)
Nu ser jag tv, å sen blir det typ å fara till farmor och farfar? Å äta:)
Grattis alla pappor på Farsdag:)<3

Av ida svanberg - 10 november 2012 20:01

Tjubreh, män och kvinnor! :D


Sitter osh ser som rubriken lyder, snooki & Jwoow. ;)

Det är ganska bra, eller har redan sett avsnittet så ska se om de finns något annat att se!:D

Idag har jag inte gjort någon spec, sett ensam mamma söker för att se hur de går nu och vilka de valde. tyckte alla valde rätt förutom Jenny, å hennes förhållande höll ju inte!

Ikv, blir det nog inget eftersom A var sååå trött... så vi ska hitta på nå någon annan dag/dagar!

Fårse om jag kanske typ snackar ihop med hanna och far dit å sover där?

Ska kolla runt på tv'n nu, seya!

 Jennifer valde då helt rätt!;)

Av ida svanberg - 10 november 2012 18:21

Tjabbatjenahallå:)!
Det är ju lördag idag. Helt underbart;)
Vaknade vid två idag, så har fikat frulle, sett tv, käka middag, se/ser hockey.
Sverige-Finland Sverige förlorar....:/

Mamma ådom ska å bada spa bad, så blir typ hemma sj. Inge vidare så vill hitta på något:)
Vilken tabbe Finland gjorde han kommer helt fri, sverige har ingen målvakt han är 1m från mål och missar.
Ska typ ta mig i duschen oxå:)!<3

Av ida svanberg - 9 november 2012 15:38

Tjenis penis;)!
Idag har jag vart på korpen. En lektion idag typ. Bild för vi var på en teater;)fatta it ett skit... HahA dn sög
Juste haft matte prov idag oxå, ska göra klart provet på måndag:) gick Inge bra...
Ska strax ut och sälja lotter, ska kanske dra med mig lina ut:)! Haha
Ikv är det xfactor åsså ska vi fira Farsdag, för på söndag är typ ingen hemma osv:)!
Ska dra nu hejsvejs<3

Av ida svanberg - 8 november 2012 16:03

Hejsansvejsan, idag har jag varit på skolan. Kom hem för en halvtimme sen så hem hAr jag it gjort nå.
Blir typ en tidig kväll ikväll, upp med tidiga imrg så komme typ vakna halv sju?:s
Sånt är livet.

Ska typ snart tjocka pizza, mums:)!<3 sen blir de att kolla hk och matte.
Har ju matte prov imrg och hk prov på onsdag....
Men ska plugga nu, chiao:)!<3

Av ida svanberg - 7 november 2012 22:38

Tänkte för mesta del bara säga att jag lever.
(Hej förrrrresten)!
Skola idag, vart på korpen eller stureskolan, elevensval var på schemat idag så har typ sett film och ska söka praktik plats någon dag:)
Sen stanna jag i stan och mötte upp Hanna kl 16. Vi gick och käka på daggan blev en taco tallrik :)
Sen var vi med Frida och Amanda åsen gick vi ut till träningslokalen där jag har spenderat min eftermiddag/kväll.
Är helt slut så ska sova nu, skola i morgon... Längtar tills helgen:)!<3

Av ida svanberg - 6 november 2012 17:10

Hej bloggen och alla söta läsare som kikar in på min blogg.
Idag har jag vart på skolan, ganska tjill inte gjort något spec alls, bara jobba på:)!
Kom hem halv fyra, då städa jag lite i hallen och käket. Sen laga jag matt.
Så nu sitter jag mätt och belåten med makaroner och kyckling i magen:)! Mums<3

Ska kanske på gymmet på en timme fårse om jag orkar är så trött.
Det märks att skolan är igång igen:)!
Bjussar på några feta bilder tjaow{:

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards