Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 23 november 2012 15:25

Hahah, vet ej vart rubriken kommer ifrån. Utan kom bara på något random!

Nu har jag just kommit hem från skolan, vart på stureskolan(korpenskolank) idag.
Ganska chill dag.
Nu ska jag städa packa ur resväskan och städa:) haha! Moa kommer ju idag så ska bli kul.
Träffar henne btw så ofta som jag skulle vela.:/ men det går bra.
Ska packa upp väskaN och fota det jag köpt, så seyah in a bit:)<3 hihi

Av ida svanberg - 22 november 2012 20:49

Hejsan alla sköna.
Mina bilder kom inte upp i förra inlägget för det var problem med internet i hela Norrbotten?
Men nu skriver jag från min iPad.

Jag är mig själv, är formad efter alla människor. Love me or hate me it's up 2u.
Jag älskar mina vänner som jag kan lita på. Jag är en glad person.
Hatar svikare och idioter. Mitt måtto är eller jag har två. Never say never och dream it, wish it, do it.

Ska inte deppa er mina kära läsare:)<3 sitter iaf och ser hockey nu. Ska snart sova. Skola i mrg:/
Men sen är det helg. Så skönt att värkligen sova ut.:)<3
Behöver koma ikapp lite i skolan, missad en del:/ sånt är livet!
Ska se klart hockeyyyy nu, seya:)<3

Av ida svanberg - 22 november 2012 18:11

Nu är jag igång igen som vanligt, har laddat ner blogg appen t mobilen nu igen!<3 så blir att blogga från mobilen nu!<3 wiie haha idag har jag vart på skolan fixat uti lotterna osv! Bilder från dagen då<3

Av ida svanberg - 21 november 2012 14:26

Heeeej. är äntligen hemma nu.

Sååååå skönt slippa att flyga, hehe!

Sitter nu vid mormor&morfars köks bord!

Jalla, Ska väl äta snart och baka. inför lotteriet imrg ;)

Hade 28 lotter kvar. sen köppte min storebror 20 och moster 4 och mormor 4.

Då var alla lotter slut! brabra :))


Ikv är det träning, som jag har längtat.

känns som jag har gått upp minst 30kg. så mycket jag har ätit och inte tränat

De MÅSTE tas igen!!! :D


Ska vara sociala nu med the family, seyah in a bit :))<3  

Av ida svanberg - 20 november 2012 21:57

Hej.
Ja iag vakna jag lika tidigt som alla andra dagar, kvart i nio. För att hinna få frulle:)!
Sen gjorde vi oss i årdning och gick ut på stan. Höhö.
På staden tog vi oss en fika. Mumma och sen shoppa lite till osv.
Sen när vi ätit lunch och shoppa klart, gick vi till hotellet. Mamma och Tobbe gick och bastade.
Jag kände inte för det så medans såg jag nå avsnitt av andra avenyn:)!

Sen vid sex rörde vi oss mot allstar, där vi såg hockey och åt mat.
Det gick ju inte nå vidare för Luleå. Förlorade mot Färjestad...:s
Nu har vi precis kommit till hotellet ska väl packa klart åde, för i morgon åker vi ju hem...
Asså klart ja vill hem, men orkar inte med skolan och all stress....!
Asså varje gång jag hör as long as you love me, så dör jag!
Åhärregud han sjunger ju som en Gud. Så 7kt bra. Galet alltså:)<3

http://m.youtube.com/watch?feature=mhee&v=O8cKlzQOQWc

Ska packa nu sen sova. Godnatt:)<3

Av ida svanberg - 20 november 2012 11:01

Av ida svanberg - 19 november 2012 20:59

Yes, idag har vi gått lite på staden, inte allt för mycket shopping.
Ska ju shoppa imrg oxå:)!

Har även klippt mej idag. Blev nöjd. Asså ingen skillnad utan bara toppat de och tagit det nötta:)!
Bilder på vad jag köpt osv. Kommer komma när jag är hemma. När jag har ett bättre internet;)

Nu har vi kommit hem från stan, käkat jätte god mat och myst.
Ser smått tv, ska snart sova.
Kör på en dagens idag.:)<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards