Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 21 januari 2013 22:39

Who run the world~beliebers;) äntligen har justin bieber mest följande på Twitter!
Woopwoop!
Hahha, nä men tja!
Snackar skyppppe med nå knasss å ska snart sova :) borde egentligen läsa bok men ääääh!
You only live once!

Av ida svanberg - 21 januari 2013 15:51

Hej! Har typ just kommit hem från skolan! Är så jävla trött;)
Iaf, vi hade typ bara vanliga lektioner och på gympan hade vi basket! Haha gick ju som bra ;) <3
Ska snart göra nå läxor har två prov nästa vecka!:s samtidigt ska jag nog snackas Skype ;) seeyah in a bit <3

Av ida svanberg - 21 januari 2013 08:02

Tja! Pallar inte att åka till skolan!
Vill bara ha helg hela tiden ;)
Men bloggar mer när jag kommer hem från skolan!

Av ida svanberg - 20 januari 2013 23:08

Hahahahaha, jag och Hanna snackar Skype och vi sitter och kolla på svin gamla bilder från typ 2008 ;)

Av ida svanberg - 20 januari 2013 18:31

Några har kommentera om mitt hår.
Så här är det, jag har själv lockigt hår och jag vill nog hellre ha platt;)
Så när jag har platt hår så har jag antagligen plattat de!

Iaf, min naturliga hår färg är ljus brun och som vissa säger blont;)!
Jag har tonat håret 2 eller 3 gånger. Sista gången(det jag har nu) blev väldigt mörkt.
Eftersom jag bara tonade håret har det hållt i väldigt väldigt länge eftersom jag gjorde de för typ 2-3måbader sen :))
Nåväl, det är ganska svårt att göra olika frisyrer eller liknade med tanke på att mitt hår är så "tungt"

Av ida svanberg - 20 januari 2013 15:32

Tjolahopp alla snygga läsare!
Japp, sitter och ser tv och bloggar :D
Kommentera nå roligt jag kan blogga om, har blogg torka!
Ska väl snart äta middag biff och pasta tror ja;)
Åjuste mitt gratis internet har gått ut idag... Så ska ta ett snack med mamma ;) höhö

Av ida svanberg - 20 januari 2013 12:41

Tjabba!
Ja igår var jag ju i Luleå! Handlade och sen såg vi hockey! Luleå vann i straffar! En jämn match med andra ord! Sen när jag kom hem drog jag ut med krille, vi chillade ett tag! Sen mötta vi Markus eller typ!;) sen gick vi ut och hämtade myo! Då drog vi in t krille och sen efter ett tag skulle jag hem!:) lagomt seg kväll<3 men nu sitter jag och fickar och taggar igång för träning ikv!<3

Av ida svanberg - 19 januari 2013 14:10

Hej!
Snabb bloggar när jag är i en provhytt;)
Har hittat ett par skor(ugs)
Jag och Amanda har just ätit på dagoBerts och det blev kyckling macka;) klockan 16.00 ska vi se Luleå hockey typ mot Växjö!
Sen när jag kommer ska jag hitta upp nå!;))

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards