Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 14 januari 2013 19:07

Hej. Nu skulle jag nog förmodligen sitta i bilen till träningen.
Men mår i ge vidare, fårse om jag kommer t skolan i morgon.
Sen tänkte jag bara meddela att jag älskar er alla.
Linnea, lina, Hanna, Amanda, Moa, Alva, lina, Johannes, Kristoffer, Markus, Robin, isabell, Ella, Benjamin, Tim, Frida, Martina, Johanna, justin bieber och EN massa till!
Helt galet jaow!<3333

Av ida svanberg - 14 januari 2013 15:37

Hej, alla underbara!
Idag är det måndag;)
Har som vanligt vart på skolan...!
På gympan gick jag & några till på promenad! Gud vad kallt! Mina vrister/fot leder svällde upp för att jag förfrös dom typ!
Nu sitter jag och äter godis och bloggar! Ikv är det träning<3 nu närmar de sej Dm! Härligt<3
Bilder från dagen;)

Av ida svanberg - 13 januari 2013 21:12

Sexiga nyckelben
Nyckelbenen är den sexigaste delen hos en kvinna, jag har svårt att koncentrera mig om en kvinna har en tröja med ena axeln bar.
 
Kontroll och initiativ
Jag tänder på tjejer som tar initiativ, när hon visar att hon vill ha mig och att hon tar – och har – kontrollen.
 
Bröst i alla former
Vissa män gillar ögon andra gillar rumpor men jag är en bröstman. För mig spelar det igen roll hur stora dem är men en snygg tröja som framhäver brösten är alltid en hit hos mig. 
 
En vacker hals
En lång svanlik hals kan få mig att vända på huvudet en gång extra. Jag gillar när tjejer framhäver sin hals genom att sätta upp håret i en hästsvans.
 
Höga klackar
En tjej som har ett par höga klackar och som kan gå i dem tyder på självsäkerhet och sånt går jag verkligen igång på. 
 
Fina och lena händer
Jag älskar fina och lena händer som jag kan smeka. Det är viktigt att hon tar hand om sina händer och sina naglar.
 
Passionerade tjejer
Jag älskar att se en tjej som brinner för något. Mitt ex älskar att måla tavlor och att se henne när hon var som mest fokuserad på att måla gjorde att jag gick igång. Men det spelar ingen roll vad en tjej gör bara hon brinner för något.
 
Kurviga tjejer
Jag gillar att hon är lite mer kurvig och att hon har former som hon trivs med. Självsäkerheten är viktig.
 
Flitigt flörtande
Även om man är i ett förhållande så vill jag att hon ska vara flörtig mot mig. Jag går igång på att en tjej är lekfull. 
 
Härlig mystik
Jag gillar mystik, att en tjej inte avslöjar allt om sig själv från början utan att hon överraskar mig. Man ska undra vad hon kan mer.
 
Fylliga läppar
Helst ska det vara naturliga fylliga läppar, sånt är sexigt. Då börjar jag fantisera om hur det skulle vara att kyssa henne. 
 
så skriver killar:)

Av ida svanberg - 13 januari 2013 20:51

Helllllllllu alla READERS!


Vad gööööör ni?


Alva frågade om jag ville hitta på något med orkade inte och ska fixa uti läxan!

Men någon annan dag? typ? ;)

   

Av ida svanberg - 13 januari 2013 18:21

I'm gonna scream and shout!



Nä men, hej!
Jag och lina var på en timmes promenad och snackade:)
När jag kom hem fixade jag garderoben, rensade kläder:)
Sen åt jag mat!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart städa:)
Juste är så glad för en person(skriver it vem) du är glad och jag är glad! Älska livet:)<33333

Av ida svanberg - 13 januari 2013 12:02

Tja, nu har jag å lina vaknat!
Ska väl snart fika frukost eller nå.
Sen ska vi väl ta't lugnt, åsså!
Bloggar hemma sen, då får ni iaf bilder! Haha har inget Internet här! Typ:s

Av ida svanberg - 12 januari 2013 22:11

Tjo, sitter nu och ser twilight med Lina. Vi ska väl se de sen sova eller se en till film/snacka ;) haha!
I morgon har jag träning, får se om jag åker eftersom det mest är individuellt. Eller om jag tar en promenad! ;)<3
Men hejdå ?

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards