Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 9 januari 2013 17:53

Ska snart åka och träna. Åker in tidigare för mamma ska göra något. Sen ska jag träna till halv tio!
Idag på hkn gjorde vi palt. Blev bra! Bilder från idag<3

Av ida svanberg - 8 januari 2013 16:15

Hej.
Är på jävla trött så jag kommer somna stående! Haha:) skämtosido

Sitter i soffan och skriver detta inlägg, sen ska jag äta! Mat<3
Idag på skolan har vi typ it gjort nå, gått igenom allt "nytt" och på gympan var vi ute och spelade torr bandy? Haha :)
Ajja, bloggar roligare inlägg ikv ;)

Av ida svanberg - 8 januari 2013 08:30

Asså sitter på bussen nu i sörbyn!
Och åker typ nu. Dö trött och vill bara hem och sova!
Bloggar sen, hejdå!(tråkigt inlägg)

Av ida svanberg - 7 januari 2013 18:10

Av ida svanberg - 7 januari 2013 14:08

Tja!
Jag är frisk(tror jag)!
Jag blev ju frisk i förrgår men började spy igen igår. men har ätit nu och känner mej mycket bättre!
Nog om de, ska inte träna ikv!
och får se ifall jag tar mej t skolan i morgon!?<3

jvm

Av ida svanberg - 5 januari 2013 16:47

Tjo, jag mår mycket bättre idag.!
Nåväl, Sverige kom 2a:/ nästan guld men tyvärr räckte det inte till.!
New blickar tbx och ser fjol årets guld<3!

Ikv är det Luleå-Färjestad! Nu ska Luleå vinna<3!
Från det ena till det andra, har gått ner 4kg!:o

Av ida svanberg - 4 januari 2013 10:56

Asså jag har vaknat hela tiden i natt.!
Jag har fryst som om jag stod naken i -30 grader!
Sen vid tio, fick jag magsjuka!
Asså ni ska bara veta hur mycket jag hatar det! Usch det värsta som finns typ i hela världen!
Okay, ska it klaga, det kan komma ännu värre!!:s
Så uppdaterar typ svin dåligt idag:/ har ju lixom inte något att blogga om!

Av ida svanberg - 3 januari 2013 16:53

Hej&hå! Nu är Sverige i final i år igen!
Ifjol vann dom tack vare Mika zibanejad!

Och i år ska dom vinna igen! Heja Sverige, ni är bäst ingen protest!<33333
Hejdå!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards