Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 3 januari 2013 15:11

Tjo, har just vaknat och ser hockey Sverige -Ryssland semifinal;)!
Just nu leder Sverige med 2-1 men Ryssland är på som svin!

Iaf, ska väl snart ta någon frukost och sen typ hitta på något ikv!? Någon som är på? <3

Av ida svanberg - 2 januari 2013 22:12

Bilderna från nyår. Blev få kort. men mångaaaaa ego pics.. :D

                   

 

Av ida svanberg - 2 januari 2013 21:41

Tja, tänkte meddela att jag har kvar bloggen ett tag till iaf,sen får vi se!
Ni som kommentera tack<3!

Iaf, har just kommit hem från träningen och ligger i badet och ska snart kliva upp:)!

Av ida svanberg - 2 januari 2013 15:36

  

 

 

  

 

Av ida svanberg - 2 januari 2013 15:18

Eftersom typ ingen kommentera tar jag nog bort bloggen ikv.


Av ida svanberg - 2 januari 2013 10:45

Hej.

Detta inlägg är tidsinstället.

Ligger nog och sover nu.

Tänkta bara säga att jag kanske kommer lägga ner bloggen.

fårse!

Jag älskar att blogga, men det är inte kul att typ sitta och skriva med en vägg?

Det händer sällan något på bloggen.

Typ 1 kommentar om året, 1 fråga osv.

Ska jag fortsättttta blogga vill jag att ni skriver det.

Varför jag ska fortsätta blogga och varför du läser min blogg.

För det tar mycket tid att ha en blogg!

Det var de jag ville säga.

Så kommentera ifall ni vill ha kvar min blogg, och varför den ska vara kvar!

Eller varför jag ska ta borten?!


Och Godmorgon!:)

Av ida svanberg - 1 januari 2013 18:56

Hejsaaaan, bilderna kommer i morgon från nyår.
Blev inga på raketerna hahahahaha.
Nu sitter ja hemma med mamma och ser never say never med jb.
Har nog sett denna film x antal gånger;)!
Men den är så bra:)!
I morgon har jag träning:)!
Bloggar mer sen:)!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards