Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 18 januari 2013 22:30

Tjatja!
Idag vaknade jag typ halv sju, rätt så segt! Men iaf slutade halv tolv, då drog jag och linnea till max och käkade mat!
Sen drog vi in t stan och mötta upp lina! Köpte en tröja på Lindex idag!
Iaf, sen kom jag hem och käkade sen drog jag och Hanna t ug! Var där, hade allmänt kul!<3
Sen åkte vi hem med Tim! Dunkade musik och sladdade... Hatar de! ;)
Nu har jag just kommit hem från Hanna och ser tv!ska snart se film/sova ska upp tidigt i morgon!ska t Luleå med mamma<3

Av ida svanberg - 18 januari 2013 16:10

Senaste
Låt du hörde: Braaaa fråga typ, be alright med justin bieber.
Film du såg: Hm, eva&adam.
Mat du åt: Max mat;)
Kram: Frida
Puss: Deni;)
Känslan: Uttråkad
Bråk: kommer inte ihåg!
Resa: Turkiet
Glädje: ?
Längtan: Tills jag drar t thailand!
Personen du träffade: mammiiii
Personen du pratade i telefon med: Amanda
Personen du fick sms av: Johannes;)

Antingen-eller-frågor
Storstad eller landet: både&!
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet haha
Mcdonalds eller Max: MAX
Vin eller öl: dricker inget av de
Charter eller skidsemester: charter
Sverige eller utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: hockey!
Sommar eller vinter: sommar

Fem saker ni alltid har i kylskåpet
- Mjölk
- Ost
- gurka haha
- smör

Fyra saker du inte kan vara utan
- Min mobil
- Mina vänner
- musik
- min familj

Tre saker du absolut inte kan äta
- Kaviar
- surströmming
- spya

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Cheerleading

En sak du gör varje vecka:går skola...

Av ida svanberg - 17 januari 2013 21:37

HejHopp, tänkte för mesta del bara säga Godnatt!
Och i morgon blir det korpen.... Och tidiga bussen in!
Vi slutar halv tolv! ;) härligt värre ;) <3
Nåväl, seeeeyah :*

Av ida svanberg - 17 januari 2013 17:06

Hej, har inte bloggat på ett tag men har haft ganska mycket att göra!
Idag har vi vart på Älvskolan, vi haft nå lektioner! Sen klockan tre var de ju barn gympa, rätt kul! De är så söta<3
Har typ just kommit hem, ska snart äta sen får jag typ se hockey!!!<3
Bilder på mej och min fina som inte vill att jag lägger upp uber fina bilder på henne.... <3 ;) haha ??

Av ida svanberg - 16 januari 2013 16:43

Tja, alla läsare;)
Idag har jag vart på korpen... Haft slöjd,lunch,no,sve/eng,hk!
Har typ just kommmmmmit hem.
Ska snart fixa nå å äta.
Åååååååååh, äntligen träning Ikv :) woopwoop
Inte tränat på en hel vecka.:s

Av ida svanberg - 15 januari 2013 19:36

Heeeeeeeej!
Vid halv sex tiden, gick vi ner t skolan och käka paj en som jag tyckte var svin god;)
Sen drog jag,hanna&amanda med mammas bil en runda på byn;) lol
Nu ser jag farmen, efter det ska jag kolla hk läxan!
Sen slå på en film och sova!
VILL BARA HA HELG, INGE ANNAT!!!!! <3

Av ida svanberg - 15 januari 2013 15:56

Hej.
Standard vart på skolan idag. Ganska tråkig dag.
Började med en promenad och sen fika frulllle. Efter det hade vi svenska/engelska.
Rast,engelska/svenska,so,idrott!
Har typ just kommit hem. Klockan fem ska vi till gamla skolan och äta paj? Haha
jiiiiiies, tänkte typ någon dag ta med mej systemkameran ut och foto. Typ i helgen ;)

Av ida svanberg - 15 januari 2013 07:56

Asså shit, undra vad de var igår!
När jag kom hem hade jag typ feber och allmänt seg. Sen mot sju/åtta, kände jag att jag började må väldigt illa. Och det gick lixom aldrig över. Utan sen när jag väl lyckades somna (vid elva) så nu när jag vaken mår jag hur fint som Hellst haha! <3
Ska strax till skolan, och sen när jag kommer hem ska jag plugga ;s

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards