Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 12 januari 2013 17:44

Ska dra och sova hos lina,ska snart packa och se klart hockeyn sen ska jag gå t lina.
Så uppdaterar nog er Inge mer Ikv.
Just nu ligger Luleå under med 1-2.... Komigen nu luleåååååå! :)))))

Av ida svanberg - 12 januari 2013 14:32

Vilken skön promenad det blev. Jag och mamma tog på oss kläderna och tog en promenad. Vi gick till Anki, fikade(hon har fyllt år) sen kolla vi på deras nya hus, riktigt fint blir de!
Sen tog jag och mamma zakrisson rundan och nu har vi plockat in lite ved! Snart är de hockey, klockan 16.00 !
Bilder<33333 och fula jag!

Av ida svanberg - 12 januari 2013 11:34

Hellu, vaknade av att väckarklockan ringde elva, så då klev jag upp! Ska snart fika frukost och sen ser jag om jag ids åka och träna med pappa eller om jag ska gå på en lång promenad eller liknande:) nåväl, ska fika frukost nu. Hejsveeeejs!

Av ida svanberg - 11 januari 2013 22:48

Hej, gör min dag och släng iväg en kommentar. Kan vara vad som Hellst! Fast gillar när ni frågar något ;)!

Iaf, sitter och ser film med lillebror ska snart borsta tänderna och gå upp och se någon film! I morgon tror jag ja å pappa drar i väg till gymmet vid tolv, så då är de bara att vakna tidigt! ;)
Godnatt<3 :*

Av ida svanberg - 11 januari 2013 19:40

Av ida svanberg - 11 januari 2013 15:10

Tjololo!
Har just kommit hem.!
Idag var en lugn och skön dag! Ända minuset var väl tidiga bussen!:/
Först hade vi bild, sen musik och sen sve/eng! Sen slutade vi.
Då drog jag lina och linnea till dagoBerts och åt, sen bowlade vi! Vem som kom 1,2,3 behöver vi inte säga <3! Haha, iaf sen mötta vi upp Amanda å gick och tramsa på stan. Och nu har jag ju just kommit hem. Ikv blir det nog att försöker typ sova hos någon eller hitta på nå. Less att bara sitta inne 24/7:s

Av ida svanberg - 10 januari 2013 22:03

Nu ligger jag i sängen och ser på film. Ser pappa polis. Länge sen man såg den men ska se den nu!<3
I morgon in med tidiga bussen:s och sen lektion till halv tolv, sen bowling<33! Ska se film nu. Godnatt:)

Av ida svanberg - 10 januari 2013 15:40

Fredag i morgon, love it!<3
Är så trött, så ska bli skönt med helg!
Iaf, i morgon slutar vi halv tolv. Då ska vi nog bowla jag lina och linnea! Vi får se.<3
Idag har de vart lite halv segt:/!
Men ska stoppa in i diskmaskinen nu. Hej!

Bilder från idag<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards