Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 4 september 2012 18:59

Hej, jag som har tänkt ta träningen på allvar. Åde!
Men ändå tjockare jag i mej massa gotti gotta:(

Av ida svanberg - 4 september 2012 17:38

Heeeeej, en ny header är nu uppe och här kommer bildeRna jag just fixa!:D

 



 

Orkar inte göra fler!:D



Av ida svanberg - 4 september 2012 16:32

Hejsan alla glada, och mindre glada  

Har vart på skolan idag och har för det mesta inte gjort något alls, eller jo på idrotten hade vi friidrott.

Först löpning och sen höjdhopp, på höjdhoppen hoppa jag 110cm, stolt;) hehe

men sluta tre, så var ju hemma halv fyra. ådå satta jag mej på dirren vid datan och gjorde bort en del av läxan.

någon svenska läxa om fjällen, sen ska jag göra om det t engelska oxå... BLÖÖ!


Ska nog snart äta, hoppas jag är gode hungrig! :DD

ska först göra en ny header till bloggen, och sen ska jag göra nå callage oxå!

Nu när jag äntligen har en data, annars har jag ju bara ipaden å det går inte att göra allt på den...

Men stay tuned, så uppdaterar jag innom kort!!  

Av ida svanberg - 4 september 2012 08:02

Nu bär det av mot skolan, inte ett piss taggad för är gode trött!
Men lyckades slita mej upp från sängen:)!

Av ida svanberg - 3 september 2012 22:21

Hejpåer alla gooooooingar;)!
Är hemma nu efter en full packad dag, är gode trött å ska snart sova!
Men har vart på skolan idag och haft gympa åde! :)
Sen drog jag och Hanna ner t stan med bussen och åt å shoppa igen:/. :)
Efter det gick vi ut t tränings hallen och jag såg på när Hanna träna:)!
Sen var det min tur att träna:)! Var inte taggad för träning men gick helt ok!
Ska sprätta en god dricka nu och sen he mej i säng(: sköööööööönt!
I morgon är det ju skola och sen när jag kommer hem ska jag göra läxa, blääääää!
Hejmeer:)<3

Av ida svanberg - 3 september 2012 08:04

Av ida svanberg - 3 september 2012 08:04

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards