Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 18 september 2012 21:05

Tjenare, nu ser jag film!
De gick bra på gymmet, körde allt möjligt det kändes att jag är otränad! De ska ändras, iaf nu slog jag på en film cheer film blev de!
I morgon ska jag t korpen:/!:)
<3:)!

Av ida svanberg - 18 september 2012 15:48

Hahah lite yersey store stil nu! Nä ska faktiskt bara grymma inte sola och tvätta:)! Hahah
Men har kommit hem från skolan nu, ska snart äta och sen fara på gymmet med pappiiie & kanske lillbruschan!
Efter det kan jag ju blogga så stay tuned(Ikv)!

Av ida svanberg - 18 september 2012 10:34

  Hääääääj, sitter nu ¨på skolan och har rast! skönt. men ska strax ha SO...

Iaf fick tbx provet idag, gode nöjd ändå trodde jag sku få göra omprov men inte de inte!

Utan fick ist ett D. det är alltså G+? ;) thöh, kanske inte de bästa men bra för mej! :))

Ska kolla runt nu på internet, hadebraaa!

Av ida svanberg - 18 september 2012 08:11

Nu bär det av mot skolan, ska strax gå! Orkade verkligen inte blogga igår når jag kom hem!
Men ska kila nu, skriver mer senare, ciao<3

Av ida svanberg - 17 september 2012 08:01

Nämen tjenare, idag vakna jag tidigare än vanligt! Vakna vid sju, då steg jag upp och fixa mej osv, packa t träningen oså! Nu sitter jag och lyssnar på musik med brorsan:)! Ska strax gå till bussen:) bloggar antingen på någon rast eller så, juste har prov idag....!

Av ida svanberg - 16 september 2012 21:53

Tjatja, Skypar med Moa saknardejsåmktvännen<3

Av ida svanberg - 16 september 2012 17:24

Tja,tjabbaa, osv!
Jag vet har inte bloggat flitigt idag men jag och Hanna drog upp på berget idag igen och fota åde! Haha<3 men kul är de! Denna gång hade vi cyklar och digital kamera! Nåväl!
Nu sitter jag och pluggar t provet vi ska ha i morgon!:/ blä!
Men iaf här får ni nå bilder från dagen idag<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards