Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 9 september 2012 14:32

Hej, idag täckte mamma mej nio å fråga om jag ville följa med å kolla på en björn deras jaktlag hade skjutit!;)
Spännande, nä men har vart där hela dagen tills nu, har just kommit ut ur duschen och nu får jag se vad jag ska göra:)! Tjilla heladagen står på schemat^^

Av ida svanberg - 8 september 2012 19:29

Tja, har inte hunnit blogga speciellt mycke!
Igår var vi ut en snabbs körde moped åde;)!
Sen drog vi hem t krille å såg film, vet ej vad filmen hette, sen vid tolv drog jag hem t Hanna å sov!
Idag vakna jag och Hanna vid ett å fick frulle åde! Sen har vi hoppa sett tv åde;)!
Sen drog vi ut och sålde jultidningar, är det någon som är intresserad så släng iväg en kommentar;)!
När vi åkte ner för en backe så ramla jag med cykeln, bilden är nog uppladdad??;)!
Men har ont i knät så ini helvete å alla ska bara retas å jävlas.... Tack pappa och Tobbe;)! Älskar er ändå!
Men ska käka mat nu så bloggar jag mer Ikv:)!

Av ida svanberg - 7 september 2012 15:26

Linnea är ditt namn, du är allt en tjej vill ha! Snäll fin vacker fin kropp ALLT!
Vi lärde känna varandra i sexårs sen dess har vi vart (bästa)kompisar!
Jag tror vi har 1919116363minnen tsm både bra och dåliga! Och fler ska det bli!
Nu är de så att du ska utomlands, du får hade bra! Tänk på mej hela tiden vi som måste gå skola, hehe<3
Nä men hade så bra i mallorca;)!<3 älskardej

Av ida svanberg - 7 september 2012 15:19

Hejsan svejsan, jag vet att jag inte ladda upp bilderna åde igår men jag orka it!
Men idag har jag klivit upp halv sju... Trött!
Och sen på skolan har vi it gjort nå! Elr vi fick ändra typ hela korpen schemat... Blääääåfy
Nåväl, hoppas de löser sej hahaha;)
Sen idag sku vi nog hitta på nå jag och grabbarna vilka de blir får vi se;)!
Kommer skriva ett inlägg snart om min kompis som ska utomlands idag, fusk;) heheh

Av ida svanberg - 6 september 2012 16:24

Istället för att laga mat, köper mamma hem Max mat;)! Tack mamma!
Det är nog de godaste som finns, original mål med bara ost på hamburgaren och smält ost!mums
Ni ska veta hur mycke jag längtade till de när vi var i fjällen;)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards