Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 15 september 2012 21:16

Ska spela med hannis;)!

Av ida svanberg - 15 september 2012 19:27

Tjenare mitt bena, passar på att blogga när jag har en dator i famnen! ;)

Idag vakna jag och hanna vid tolv, då låg vi kvar i sängen och snacka skit(!)

Sen fika vi lite frulle åsånt. efter det tog vi med oss hanna's mamma och pappa's systemkamera.

Vi gick upp på ett berg här i byn och fota över 250 bilder, dock var de en massa konstiga så blev typ bara 100 bilder kvar när vi hade raderat klart. nog om de!

När vi hade fota klart gick vi hem till henne och fota när vi hoppa matta!

Efter det käkavi mat (tacos) mums<3

Sen fixa viöver bilderNa till fejjan, ni som har mej kolla bilderNa, orkar inte lägga upp alla bilderhär påbloggenmen har fixat ihop några collage ni ska få, + en ny header.

Men nu inväntar jag Hanna som ska sova här, fårse vad vi hittar på för nå kul!   

   

 

 

Så, fler bilder kanske kommer senare!:)

Av ida svanberg - 14 september 2012 21:52

Tjoo, vid sju gick jag och Hanna t kraaaaajl, vi skulle se film men blev Inge vidare. Kraaaaaaaajl myste bara så då drog jag och Hanna hem t mej och packaaaa, så nu sitter jag hos Hanna och vi ska typ se film? Eller nå liknande;)!

Av ida svanberg - 14 september 2012 15:37

Tjabba tema hallå!
Sen senaste uppdaterinGen har jag städat mitt rum, och fota (hehe)!
Ni kommer få några bilder här och nu, blev själv nöjd med dom;)!

Av ida svanberg - 14 september 2012 11:58

Tjuhbreh, kom hem 3timmar men när vi hade gått klart fick vi gå hem, heheh mamma hämta oss typ när vi *sluta* heheh, yää
Men ska städa mitt rum snart och sen får jag se vad jag hittar på för nå:)!
Blev ett kort och intensivt inlägg nu men tror de kommer ett video inlägg sen woopwoop:)!

Av ida svanberg - 14 september 2012 08:06

Hejsansvejsan, idag stannar jag kring byarna igentligen ska vi till korpen men dom ska ha boden i rörelse!
Så då ska högstadiet på älvskolaan ha gunnarbyn i rörelse hahah:)!
Sitter i köket med lillbrushan nu och ska snart gå t bussen:)!
Jag kommer komma hem en aning tidigare, super;)!

Av ida svanberg - 13 september 2012 18:48

Av ida svanberg - 13 september 2012 17:53

Tjobreh alla fina!:)! Idag har jag vart På skolan och tråkat som vanligt!......usch
Men jag har bestämt mej för en grej som ni kommer få läsa om i något senare inlägg!
Sen när jag kom hem från skolan, köpte vi glass från glassbilen:)!mums
Sen spela jag och lillbrushan fiamedknuff:)!hahah efter det käka vi mat, och nu ska jag skriva klart och sen plugga till fucking so prov, bläääbläöö, önska mej lycka till hahahah:)!
Sen klockan sju tror jag:) är det elitserie premiär (hockey) och mitt älskade Luleå spelat mot Rögle, kbk!!!!!
Men hade så bra så uppdaterar jag inom kort(:!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards