Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 25 september 2012 16:33

Aldrig mer, orientering. Gush vad jag hatar de.. Måste ha de dock igen på måndag:(((
Tja på er förresten. Jag kom hem vid halv fyra. Då laga jag mat på dirren.
Det blev inget avancerat. Hamburgare med bröd. Yummie:)!
Nu väntar jag på ett samtal från mamma. Ska och grymma sen taggad eller så inte.
Fryser som en groda (om dom nu kan frysa) hahaha?
Kan bjussa på nå bilder nu, så får ni hade bra<3 pussar och kramar/sv4nberg

Av ida svanberg - 24 september 2012 22:30

Ville bara säga Godnatt :)!<3 sovgott ;)! Ska lägga mej ner och smsa med en under bara människa;)!<3 loveyou

Av ida svanberg - 24 september 2012 18:16

Som rubriken lyder, ändrade planer!
Skulle igentligen träna Ikv da. Men då har jag blivit sjuk. Fryser ont i huvudet och lite smått feber...
Hoppas jag kan komma på skolan imrg iaf<3
Men ska slå på en film eller nå och bara mysa eller har en läxa som måste göras....;(
Är med i luleå hockeys "tidning" sexig eller något liknande;)!<3

Av ida svanberg - 24 september 2012 16:28

Hejsan,svejsan!
Har ganska just kommit hem från skolan eller en timme sen haha:)!
Idag på gympan hade vi coopers, fisk astma och höll nästan på spy för att jag inte fick luft. Värsta känslan! Sen var Jonas en sån gulli och sprang och hämta astma medicin. Till slut gick de ju över. Men var helt yr och kunde nästan inte stå åde. Men en riktig kämpe ger inte upp:)!
Nåväl, nu ska jag snart fixa mej och laga mat. :)! Träning ikvda it spec taggad pga av de som hände idag. Men vad gör man inte för cheer:)!<3
Här är en bra låt som jag lyssnat på i flera år, blir aldrig less den. Texten beskriver så sjukt mycke:)! Lyssna gärna love:)!<3
http://m.youtube.com/#/watch?v=gOP5pVeQfyg

Av ida svanberg - 23 september 2012 21:08

Hej, det blev en spring tur iaf för min del. Det blev med Lillbrushan inte långt för de var så kallt:s
Men nu ser jag beck(redan sett den men iaf)! vi hörs sen då blogg världen:)<3

Av ida svanberg - 23 september 2012 18:13

Tjo, jag hade skrivit ett inlägg men de försvann, så nu sitter jag och skriver det på nytt...!
Iaf, jag har så jävla tråkigt just nu!
Jag vill ut och springa, eller min hjärna vill! Men inte mm kropp whää!:s
Jag ser tv, sitter fortfarande i pyjamasen eftersom jag inte har gjort något idag! Eller har gjort en grej, rensa garderoben!:) woopwoop<3
Kolla snygg påse jag har;)<3 Luleå!

Av ida svanberg - 23 september 2012 14:33

Hejpåer alla godbitar:)!
Jag vakna vid tolv, då såg jag klart never say never :)!justin<3 när den var slut gick jag och fika frulle:)!
Sen gick jag upp igen, och jag har kollat bloggar osv:)!
Idag kände jag för att bara stanna i sängen, dock behöver jag ut och springa men får se hur det blir.
Imrg har vi coopers på gympan, jag ska ha så bra tid som möjligt, det är 2,2km? Och jag ligger runt 12min...
Och nu har jag så dålig konis men ska försöka göra så gott jag kan:)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards