Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 6 september 2012 16:01

Hejsan, är hem kommen från skolan nu elr för en halv timme sen!
Idag vakna jag av telefonen ringde å de var mamma som fråga om vi hade vaknat.... Då var klockan kvart över åtta!
Vi steg upp och stressa oss fram, han precis med bussen som kom tjugo över åtta, pjuh!
Idag har jag inga planer förse vad jag hittar på;)!
Men ska kila nu och kanske börjar med maten, ska ringa mamma och fråga! Det kommer bilder från idag oxå, stay tuned!

(bild från igår)!

Av ida svanberg - 5 september 2012 22:46

Hellyeah dirty bass, haha nej men hejsan!
Har just kommit hem från träningen elr har hunnit duscha åde;)!
I morgon är det skola, är dock i gbyn så sköööönt:)))
Ska slå på en film och sen sova, Godnatt!
Juste sen några bilder från när jag lekte med kameran ska ni få här och nu:)!
Bussar väldigt mycke nu, så njut som ini helvete ;)?!

Av ida svanberg - 5 september 2012 18:53

Tjabbatjena hallå;)!
Sitter och leker med cameran set kommer några bilder nu och sen kommer det bilder Ikv!

Av ida svanberg - 5 september 2012 17:09

Jag stoppar upp fem låtarjag gillar. inte i 12345 utan bara fem låtar jag fastnar för!:D





Av ida svanberg - 5 september 2012 16:59

Tjhubreh, idag har jag vart på korpen*(skolan) började halv ett å då hade vi språk.

Sen hade vi HK i två timmar? vi prata och gjjjjjorde fruktsallad...!

Det var gode gott!(Y) 


Nu sitter jag iaf hemma och ska äta på någon minut, det blir potatisbörjare!:)

Ska ju åxo å träna ikv, ska bli ljuvligt!  

Har just gjort klart sve & eng läxan. elr ska lägga till bilder.

Men det måste jag göra imrg på skolan, funkar it på mammas datan*whäää*

Linnea hade ju gjort svin snykka naglar.

Åsså gjorde jag om kortet lite, så här blev det!

 


Finaaaa naglar va?!:D

åsen var det en fätt regnbåge! stor som ett as!;D

 

Kik

Av ida svanberg - 5 september 2012 11:16

Har kik nu på ipaden, kik me sv44nberg;)!
Hahahhahahhahahahhahahahahahaha. Ska snart åka bil till skolan eller om en timme!

Av ida svanberg - 5 september 2012 09:51

Av ida svanberg - 5 september 2012 09:48

Hej, Asså jag har sovit dåligt inatt! Vaknat ungefär 10ggr varför vet jag inte, har kollat på klockN å de tusentals ggr!
Juste sen vid halv två trodde jag klockan var kvart i tolv, å jag fick panik sprang ner och skulle just gå oc välja kläder, men då insåg jag. Det var då gode mörkt ute åsså kolla jag på klockan igen åsså *suck* så gick jag upp å la mej igen;)! Haha

Men nu ser jag tv å ska strax fixa mej å fika frulle, :)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards