Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 12 september 2012 22:43

Kom inte på någon vettig rubrik så det blev standard rubriken;)!
Hej förresten, ligger nu ny duschad i sängen och ska snart sova!
Det gick superb idag på träningen;)! Körde ett svin svårt bygg och jag lyckades, stolt!
Det var ju inte bara min förtjänst utan hela bygg gruppen ;)!<3
Menen ska runda av och sova nu, skola imrg:( usch och fy och blä!
Kyssar

Av ida svanberg - 12 september 2012 17:59

Av ida svanberg - 12 september 2012 16:52

Hej, har hunnit komma hem från skolan nudå!
Sitter och små pluggar inför prov vi ska ha på måndag....:(
Sen ska jag äta kyckling och pastaaaaaaa, juste på tal om mat!
Idag hade vi hk, jag var med lina. Vi skulle baka scones dom blev missbildade men super godaa;)<3
Ska lägga upp några bilder från idag och igår, staytuned(:

Av ida svanberg - 11 september 2012 20:37

Är hemma nu, efter en skön kväll!
Nu ska jag plugga hk prov, samtidigt som jag tjockar bullar:)!

Av ida svanberg - 11 september 2012 17:15

Ska åka och bada spa bad med klanen Svanberg! Skriver med när jag kommer hem:)!

Av ida svanberg - 10 september 2012 15:50

Hej alla busar ute i vida världen;)! Vad gör ni?
Har just kommit hem från skolan och ska strax börja med maten tror jag, sen ska jag göra mej iordning
Ska ju å träna Ikv, åker ner med anni och hem med mammsen;)!

Av ida svanberg - 10 september 2012 08:16

Ska t skolan nu, bloggar vid fyra någon gång igendå;)!

Av ida svanberg - 9 september 2012 21:14

Fick just detta urgulliga sms av Johanna!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards