Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 13 oktober 2012 22:05

Nämner tjenare, det var ett tag sen jag kika in här!
Som jag sa så är det dåligt bloggande fram till tisdag sen är jag back on track again;)!
Dagarna har vart hårda/jobbiga mycket att ta n och lära! Programmet kommer bli azum;)!
I morgon blir det träning 10-16 jobbigt men nyttigt:)!
Ska se film den på fyran! Just friends:)!
Seyah

Av ida svanberg - 13 oktober 2012 18:17

Av ida svanberg - 11 oktober 2012 17:42

Tjäna, nu har Judith kommit. Hahah scute;)!

Ska strax åka på träningen! Bloggar mer i morgon;)

Av ida svanberg - 11 oktober 2012 15:27

Tjenatjena, idag har jag vart på skolan. Har haft språk,matte,so och no! Tråk! Men jag fick åka hem med l's syster så kom hem tidigare än vanligt! Nu sitter jag och pluggar t so prov, usch! Sånt är livet!:s
Snart kommer väl mamma hem. Då blir de att käka mat och ta hand om en hund som ska vara här över helgen. Kulkul!
Sen träning, koreografi ska bli så kul att få ett nytt program!<3
Bilder från dagen;)

Av ida svanberg - 10 oktober 2012 17:53

Häjj, bloggen<3!
I veckan eller torsdag -tisdag kommer de vara ganska segt med bloggandet eftersom jag tränar då! Har koreografi och cheer Camp, är så taggad på ett nytt program!<3 wiiho 2013 nu kör vi! Men idag har jag vart på skolan och tjilla, på hk gjorde vi smulpaj den blev god!;) jag har bara ätit sen jag kom hem ska snart öppna so boken och plugga t prov...! Sen blir de typ sova, eftersom de inte bli mycket vila nu.:/!
Hejsvejjs<3
Asså en random bild för någon dag sen hahah kopierat huvun å allt;)

Av ida svanberg - 9 oktober 2012 22:23

Säger Godnatt med ett leende på läpparna!:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards