Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 17 oktober 2012 19:20

Blev en sen blogginlägg idag!
Men idag har jag vart på korpen eller stureskolan, vi hade en lektion och det var slöjd. Sen har vi haft hål timme och sett et helt ok teater om hur dom har det i andra länder. Hemskt!
När jag kom hem såg jag tv, sen käka jag nu ser jag hockey och bara myser;)!
Har suttit och gjort nå bilder delar med en, hjärtat på den har jag gjort sj, inte de bästa men ok!:)!

Av ida svanberg - 16 oktober 2012 23:21

Läs inlägget nedan före detta om ni ska fatta;)!
Ska sova nu, innan. Får ni en outfit då;)

Av ida svanberg - 16 oktober 2012 23:19

Yääääääy, finally a new program, wihoo!
Like it very much;)! Hahah
Nä seriöst det värkar jättes jobbigt, men värt de:)!
Ska sov

Av ida svanberg - 16 oktober 2012 14:53

Tjobbadobba. hahah, som alla vet snöar det i byn haha!

uppe i norr nivet ;) hahha. ville bara skriva de!   

TumblrCuteness | 65 фотографий

Life is only but a fleeting dreamwinter spruce forest on Flickr - Photo Sharing!


Källa www.weheartit.com

Av ida svanberg - 16 oktober 2012 10:28

Tjosantrosan, jallajalla.

Idag vakna jag kvart i åtta, hade lite små brottom på morgon men hann ändå.

När jag kom till skolan tog jag ut en nyhet,sen gick vi på prom. :D

När vi gått klart gick vi å åt frulle, sen hade vi nyheter och engelska å nudå rast!

Efter rasten  blir det svenska. efter lunchen har vi det äckliga provet....!

det får gå som det går.-hahah

Sitter nu med amanda i studie hallen och snackar prov och skitsnack! ;)


Kl tre bussen ner t stan, äta på stan och sen träning.sista koreografiii dagen idag.

vi har typ jätte mycket kvar men det är bara dra igen truten och kötta! ;))

Ska kila nu bloggar ikv, om dagens outfit åde! :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ys7-6_t7OEQ&feature=g-logo-xit

LOVE<3

Av ida svanberg - 15 oktober 2012 15:49

Tja:))!
Samtidigt som jag bloggar käkar jag päron ghahaghaha
Idag har jag vart på skolan, beslutat om haloween fest osv!
Nu har jag iaf kommit hem. Förse om jag ids öppna so boken och plugga nivet prov!
Sen käka och åka å träna:) inte värst taggad för träning idag... Tränat sen torsdag så lite less. Men kul är de ju på nå vis hahah:)!
Men, ska kolla runt på internet och framförallt lyssna på justiiin:) musik videon till beauty and a beat är ju hur underbar som helst!<3

Av ida svanberg - 14 oktober 2012 19:16

Tjenare, idag har vart kul! Var ju på cheer camp idag oxå!
Hahahah, måste bara säga älskar hur dom är alltså koreograferna eller vad man nu ska säga. Hahah bara bäst!
Var hemma vid halv sex? Då käka jag mat på dirren sen små plugga lite till provet som är på tisdag... Kommer kugga på första provet, check! Hahah men har inte hunnit plugga helt enkelt!
Men sånt är livet. Har även hunnit duscha. Nu sitter jag inlindade i en filt med ipaden i högsta hugg och väntar på solsidan som är kl20.00 hahah;)!
Bloggar mer sen eller imrg, beror på!
Här har ni bilder från dagen och nå random shit!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards