Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 6 oktober 2012 16:47

MJag och Frida har just kommit hem från en prom;)

Av ida svanberg - 6 oktober 2012 15:05

Tjennixen, idag ställde jag klockan och då steg jag upp typ 12, sen har ja fika frulle sett tv och duscha.
När jag stod i duschen kom Frida;)! Så när jag duscha klart klädde jag på mej, å nu är jag och Frida på mitt rum och it göööör någe;)!
Ikv ska vi typ hitta på nå med nå fina;)<3 idag spelar luleååååååååå;)!
Hahahahaha<3

Av ida svanberg - 5 oktober 2012 17:06

Tjosantrosan ;)!
Idag har vi vart på korpen åkte in med tidiga och hem med tidiga
Vi hade Bild, No, Svengelska, Musik och Matte sådär tjill dag:)!
När jag kom hem städa jag typ överallt sen plugga jag och åt mat. Ligger lite efter i allt...
Men tar ikapp. Sen nu funderar jag om jag pallar film kväll hos krajjl eller om det blir en hemma kväll:)! Fårse.
Men, ska fortsätta messa och göra de jag är bäst på-INGET hahah

Av ida svanberg - 4 oktober 2012 18:45

Kör på en hiss och diss!

HISS: jag tycker deepdye är snyggt och fränt. En massa som jag känner har de och det är verkligen inne.
Jag vill själv ha de, men vet inte vilken färg? Kanske svart? ;)! Men det blev poppis i somras om jag inte har fel!?
Sen passar det väldigt bra till alla kläder vilken färg du än har efter som du har deepdye i topparna av håret.

DISS: jag tycker inte det är så snyggt med läppstift eller ja klart det beror ju på.
Men inte knall rött eller rosa osv. Det ser bara ut som dina läppar är feta? Och typ sönder? Vet inte men så är de.
Sen killen vill ju it pussas?;) hahah men det passar inte heller till alla klääääder och smink!

Av ida svanberg - 4 oktober 2012 16:39

Hej, asså jag är så dålig på att komma på rubrik... ;)!
Idag har vi vart i Sörbyn, sku inviga en grej;)! Vi gick nå grejs och sen fick vi korv. Sen kom en beställd buss och skjutsa oss till skolan igen för att plugga. Idag är de ju kanelbullens dag? Så fick bullar på skollllan mums;)! Sen har vi haft matte, sve,so! Tjill dag. Men är så trött så hur jag ska orka se hockey? Fast klart jag gör de:)! Luleå<3
Kom hem för en timme sen. Har suttit och skrivit på en sve grej och ska snart jobba matte och engelska.... Mycket i vecka!
Men hade tänkt att göra hiss eller diss en gång i veckan. Skulle inte de vara kul? Hahah
Men ska gör mat nu bloggar Ikv:)! Byebye

Av ida svanberg - 3 oktober 2012 22:42

Tjabbatjenahallå, vi säger så;)! Ja som ni vet har jag just kommit hem från träningeeeeen.
Eller har just kommit ut ur duschen:)! Nu ligger jag och trycker godis i keeeeften...!
Asså jag ska hålla mej från godis å annat slisk men går inte nå vidare.. Haha:)
Men tänkte köra på en sån här grej, för varje gång jag äter å sånt grejs ska jag bli fattigare, ist för att jag får pengar blir jag fattigare. Hahah tyckte de var en bra idé? Thöhö
Men ska fortsätt trycka sen kolla runt osv, loggar med i morgon;)!
Förresten, kör på en dagen då;)!

Av ida svanberg - 3 oktober 2012 17:10

Haha, tänkte bara meddela att jag lever, för det gick inte att blogga igår var nå fel! Kunde inte ens gå in på min egna blogg... Hahah!
Men nu ligger jag i Fridas säng, med Amanda, Hanna och Frida vi har just vart och tjocka på max! Mums<3!
Men nu iaf eller snart ska Frida äta och sen t träning:)! Taggad123
Lite bilder från idag och igår då;)<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards