Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 2 oktober 2012 08:13

Av ida svanberg - 1 oktober 2012 22:44

Tjäänare:)! Har ganska just kommit hem på träningen!
Det gick jätte bra idag, kulkul:)! Vi byggde mest men de är kul;)!
Nu ser jag tv, ska strax sova (se film tills jag somnar)!
Bloggar mer imrg:)!
Dessutom har denna go bit slunkit ner, mumssssss!<3
Å en bild på mej och min stunt grupp;)! Snodde bilden från en av dom:)!

Av ida svanberg - 1 oktober 2012 17:29

Nu ska jag ta det här med justin en gång för alla.
När han just blev känd eller hade släppt låten baby, jag ogillade han som fan men sen efter ett tag kom flera låtar som verkligen kom från hans hjärta. Jag föll helt enkelt. Och jag fattar inte hur folk kan säga att han är dålig? Han är bäst i hela världen, ja men gör de själv om du kan. Nä, exakt du kan inte! Om ni tycker han är ful är en sak men att han är dålig. Det finns inte på världskartan ens en gång. I nu läget, älskar jag honom och jag fick inte en biljett till "belive" konserten i Sverige för båda dagarna var slut sålda... Jag skulle göra nästan vad som helst för att se justin<3
Nu har avalanna dött, en tjej på 3-4 år. Dog i hjärn cancer, hon var justin's största fan och hon dog... Inte rättvist.
Alla sörjer för henne eller alla belibers. Vi älskade henne för att justin gjorde de. Hon var med på flera konserter och fick leva upp till sina drömmar och nu finns hon inte mer.... Fuck cancer!!!!
Vet ingen kommer Idas läsa detta men ville bara skriva ut vad jag känner.

Om du hatar han, fine men gör de inte till en stor grej....! Jag gillar justin, men ingen i min klass är ett fan av honom.
Dom säger att han är så dålig och allt. jag är en stolt beliber<3!

http://m.youtube.com/watch?v=0aVN6iJRQ4s

http://m.youtube.com/watch?v=yfLwB0LwvEY

;)

Av ida svanberg - 1 oktober 2012 17:05

Hej, idag har jag ju vart på skolan, inte gjort spec mycket!:)
Nu sitter jag i köket och just ätit och kollar klipp på Justin åde!
Bloggar om Justin i ett inlägg inom kort<3!
Iaf, ska snart åka på träning taggad!<3
Har inge mer att skriva om så ni får några bilder från dagen då;)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards