Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 21 oktober 2012 19:51

Heyy, nu har jag kommit hem!
Vi for ju t Luleå, å gratta kusinen, fick mej en tub bh och ett par shorts:)!
Tack mormor för ett par ur snygga shorts;)!
När vi vart jag på "kalaset" for vi om på max! Gott;)!
Nu ska jag vänta på att klockan blir 8 å då äre solsidan:)!
Här har ni bilder från dagen söta lärare;)

Av ida svanberg - 21 oktober 2012 12:09

Hejsansvejsan, nu bär det av mot Luleå:)!
Min kusse fyller 18, grattis;)!
Blir väl där framåt eftermiddagen:)! Bloggar mer Ikv. Eller ja senare
Ska platta håret snabbt och sen åker vi. Så bye:)!

Av ida svanberg - 20 oktober 2012 19:24

Av ida svanberg - 20 oktober 2012 14:39

Hejsan mina kära läsare:)!
Har typ just vaknat eller har fika frulle.
Nu chattar jag med någon från Skåne? Rätt kul:)
Vet it om du läser min blogg menmen.;)!
Ikv blir det filmkväll med bästis:) Hanna. Mamma köper just nu gottigotta till oss;)!
Men ska se tv nu, bloggar mer sen. Just glömde hiss och diss.

Av ida svanberg - 20 oktober 2012 00:08

Hejsan, japp!
Nä men nu ligger jag i soffan och ser på film med pappi! Mys!
Juste jag messar med några oxå, har laddat ner kik igen så smsa på till svaanberg !
Ska fortsätta se film nu!
Bilder från dagen;)

Av ida svanberg - 19 oktober 2012 15:32

hej, har gjort 2pics. Bli inte ledsen nu Lina och Amdana. har itne tid att göra mer bilder nu. ska fixa massa annat med bilder på er kommer osså. Här är bilder på mej,linnea och hanna!

   

Av ida svanberg - 19 oktober 2012 13:19

Tjabbatjenahallå !
Som rubriken lyder är jag sjuk,eller? Nä men imorse hade jag ont i magen och var yr/mådde illa.
Så då stannade jag hemma. Vi hade bara korpen så ingenfara. Men mår bättre nu!
Idag blir det god mat till middag *trummvirvel* tacos<3 yummy;)!
Tills dess ska jag nog skriva på rummet som ska vara inne på tisdag, halleluhja!

Det var länge sen jag gjorde hiss eller diss, så det kommer Ikv:)! Stay tuned

Av ida svanberg - 18 oktober 2012 15:58

Nämen tjenare alla läsare!
Idag har vi vart i lustikulle och på skolan! I lustikulle gjorde vi it mycke, städa och gjorde mat! Sen åkte vi bil t skolan, på skolan fick vi provet tbx och jag skrev på rummet;)! Ja, provet gick mycke bättre än väntad jag trodde jag sku få F=omprov men jag fick C/B alltså vg eller vg+! Nöjd är jag iaf<3!
Nu ligger jag och ser tv, ska strax käka och sen får jag se om jag oskr gymmet!!<3 thöhö men här har ni bilder från dagen!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards