Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 29 oktober 2012 18:59

Hej, hahaha lägger upp en bild överallt! Så är de när man är en beliber :)!
Men idag vakna jag kvart i tre av att mamma väckte mej! Så idag har jag it gjort något!:) hade ju träning idag men orka verkligen inte så tränar på onsdag ist:)<3!
Jag önska mej pizza t middag idag och pappa kom hem med pizza, mumma<3!

Av ida svanberg - 28 oktober 2012 15:40

Jaaaaap, nuså bloggar via datan ;)

Ska snart på någon min fara å äta kötsoppa. I sörbyns skola! :Dd

Sen klockan sex kommer johanna<3 då drar vi t krille å film kväll på de LYCKS!


Jiiiiiesbox, bjussar på nå bilder på de hela då!;DD<3

 

   


 Seeeeyah.

Av ida svanberg - 28 oktober 2012 14:46

Hej, igår sov jag hos Hanna, vi såg skräck och iPad lan typ. Höhö
Visst har ni inte glömt att ställa tbx klockan?;)!
Ska städa lite hemma nu, sen Ikv blir det nog filmkväll hos krille:)!

Ska kila och städa nu. Just snygg tröjan är på idag:)!

Av ida svanberg - 27 oktober 2012 22:00

Nämentjenare fan:)!
Idag har jag ju som sagt vart i Finland åde. Asså hitta ingenting
Skulle köpa skor och täckbyxor men näpp.

Kom hem vid 7 så blev hela dagen:)!
Nu sitter jag hos Hanna ska sova här.
Blir iPad lan hahahaha:)!
Åjusteeee vem har längst hästsvans?;)

Av ida svanberg - 27 oktober 2012 10:08

Tjohooo, är uppe före tuppen på en helg vadhänder?
Nej, ska till Ikea å se grejerna i Haparanda ;)!

Nog om de.
Igår åkte jag in med todiga bussen t stureskolan.
På skolan hade vi vanliga lektioner och på lunch rasten tog jag sprutAaaaaaaa
Gaaaaah,vad jag är rädd för sprutor, insane;)!
Men nu har jag då tagit två livmoderhalscancer sprutor och nästa blir i slutet av februari:)!
När jag kom hem med bussen kl 3 så fixa jag mej, såg tv, åt mat, fixa de sista.
Sen klockan halv 5 åkte vi till skolan skulle ju ha haloween fest.
Gick super bra, och kärnade no en slant;)!

Många underbara var där, men spec en;)!
Nogomde, klockan tio stängde. I och städa ihop. När jag kom hem duscha jag och sen somna jag typ. Var så trött igår helt sinnes ;)!<3

Av ida svanberg - 25 oktober 2012 22:15

Tänkte bara säga Godnatt.
Upp imrg med tidiga...
Påtala om hur snygg tröja jag ska sova i. Så vann ju Luleå idag<3 woopwoop

Av ida svanberg - 25 oktober 2012 18:00

Tjosantrosan, guys:)
Idag har jag vart på skolan. Fick tbx rummet, trodde jag skulle få ett e men fick b.
Happy.

Åkte med linas stora syster hem idag. Lyx!
När jag kom hem gick jag och Hanna ut å fota. Tjillipill:)
Nu ska jag snart äta och efter de hockey, kolla vad av ska ha på mej imrg och ta fram grejer åde.
Lalallalala, Inge mer att skriva om.

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards