Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 9 oktober 2012 17:17

Tjo, idag har jag vart på skolan och haft vanliga lektioner osv! När skolan slutade gick jag upp t gymmet och gymma lite;) hehe nu har jag just käka makaroner och korv:)! Nu ska jag tjilla eller halv plugga, sen kl sju är de ju hockey!<3 kulkul

Av ida svanberg - 9 oktober 2012 07:58

Tjobreh, nu sitter jag i köket och a alldeles nyvaken.... Trött som bara den vill gå lov nu, men får ju de ändå snart vecka 44:) Wiiho!
Idag kör jag på Luleå outfit<3 och efter skolan ska jag på direkten upp och gyma typ öm i hela kroppen men ska för mesta delköra kondition och stretcha vilket jag behöver!

Av ida svanberg - 8 oktober 2012 23:00

Av ida svanberg - 8 oktober 2012 22:59

Tjenare, Ronny här va! ;) hahah nejdå
Men har kommit hem från träningen nu. Eller att tag sedan.
Men borde igentligen sova vilket jag inte kan. Lyckas aldrig kunna sova på kvällarna...
Ska Skypar ist:) men

Av ida svanberg - 8 oktober 2012 14:51

Tja,Mixtrar med texten lite :)

Idag har jag vart på skolan, vi har haft Eng, Sve, Lunch, Klassråd och gympa.

på gympan spelade vi alla tjejer mot varandra osv. gjorde illa mitt lill finger! ont!

Ska snart gå till bussen, och åka buss ner till stan.

Idag blire träning ska bli kul!


Här får ni nå random bilder. källa weheartit

wanna-be-like

October

Av ida svanberg - 7 oktober 2012 17:12

Hej<3 idag har vart en tjill dag.
Har fika frulle, vart med nå boys, tjilla, städa vart med Frida så klart! Nu vänta vi på att maten ska komma, pizza till middag<3 mums ett tag sen!
Ikv blir de plugg och tv tittande~solsidan!<3 haha
Men här får ni nå bilder från igår och idag!<3

Av ida svanberg - 7 oktober 2012 12:15

Tjenarefan, vad gör ni?
Nä, nu ligger jag och Frida i sängen och ska väl snart stiga upp!
Idag blir en lugn dag, mycket plugg osv:s men sånt är livet.
Men sen är det ju typ 5dagar kvar till cheer campet. Taggad112345678910
Hahaha, nä nu ska vi fortsätta babbla på, kyssar:)

Av ida svanberg - 6 oktober 2012 22:37

Hejhopp, galen kväll Ikv;)! Haha
Ja jag och Frida mötte upp Hanna. Sen kom krillhäääää och Jonas. Sen myoo;)!
Vi gick runt hela byn, å bara snacka... Å hade kul;) juh
Sen gick vi n och spela/snacka. Sen kom Alva, linus och Oskar. Då gick vi t parken och sen hem.
Nu sitter jag och Frida i min säng med varsin apparat(som vanligt) snart vankas de film och burn;)!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards