Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 16 juli 2012 12:40

Hej, idag ska jag ut till min moster's stuga, ska bli kul.

Därav kommer jag nog bara blogga från mobilen(om jag ids)...

Nåväl, sitter nu nyvaken  i köket hos mormor och morfar för att vara exakt! ;)

Ska snart fika frukost, fixa mej, och sen ta bilen till själkkolmmen (stavning)

Efter en bil resa blir det en båt resa ut till stugan MYS! ;)


Ska kila nu och fika frulle, hejs<3! :)

Av ida svanberg - 15 juli 2012 23:47

Godnatt!<3

Av ida svanberg - 15 juli 2012 21:06

HejsanHoppsan.   

Min dag: vaknade halv tolv, då klev jag upp fika frukost, fixamej,packa åde.

Sen klockan halv två for vi till boden och från två till fem, satt jag på vårdcentralen och VÄNTA.

Efter vi hade vart klart där, for vi till luleååå... vi var i luleå hos mormor och morfar klockan 19.30

Då, gick vi ner till HAVET och bada... riktigt skönt!:)


Nu har jag just kommit ut ur duschen och ser på tv4, Varg veum! :)

Dessutom har jag tjockat på Max idag & nu äter jag en pizza! tjockTjock! ;)

Foto: Tjena, dödskallen. Vad gör du?

Foto: Plask http://instagr.am/p/NHHxfBMdwk/

Foto: Handstående ;) http://instagr.am/p/NHHmXSMdwe/

Dessa foton är när vi var åå bada, fota enmassa mer MEN tyvärr orkar jag inte lägga ut alla! :D

NU ska jag se Varg Veum och käka upp min pizza! :)<3

Av ida svanberg - 15 juli 2012 20:45

Har vart å bada å se vad vi hitta?;)
En sten med dödskalle på:)

Av ida svanberg - 15 juli 2012 16:14

Sitter på jouren, och väntar på nån läkare, som ska checka min stora syster! Haha, finns inget att göra, får seriöst "damp"! (:

Av ida svanberg - 15 juli 2012 13:17

Tjena,tjena!
Sitter just nu i köket och ska strax åka till Luleå, och vara där några dagar!
Ska bjuda på en konstig outfit!;)

Av ida svanberg - 14 juli 2012 20:41

Försöker få morsan att klicka hem lite kläder till mej... men inte det lättaste!

Kanske får önska mej det tills jag fyller år(?)

Fyller år den artonde Augusti (18/8-2012)


Önske lista:

  1. Kläder.
  2. presentkort.
  3. Systemkamera.
  4. Utlandsresa.
  5. ppPPpPpPPENGAR.
  6. Grejer till mobilen.
  7. EGEN dator ;)
  8. grääjer till rumme, från ikea ;)
  9. Ännu mera PPppPpPPPpppengar! ;D
  10. kommer ej på någe mer! ;DDDDD

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards