Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 6 juli 2012 19:10

  1. Jag hatar lögnare/svikare.
  2. Är rädd för små kryp.
  3. Singel.
  4. Har fem syskon.
  5. Har svårt att lita på pojkar...
  6. Går sporten cheerleading.
  7. är just NU ny duschad.
  8. Mina föräldrar är gitfa!
  9. Mina bästa tjejj kompisar är Hanna, Amanda, Lina, Linnea och Moa!:)
  10. JAG GILLAR FANTA!!!!! HAHAHAHHA.

  Åsså en osminkad bild på mej da!:)


                    Kyssar/sv4nberg



Av ida svanberg - 5 juli 2012 23:06

TjaTja, Peace breh! :))

Ska lägga upp nå bilder och berätta om dagen! :)


Jag stardade dagen med att läsa smsen jag fått under natten/morgonen!

Därav ett meddelande av L "kom till stranden när du vaknat" Ja då steg jag upp och fixa mej

Sedan stack jag och Hanna till parken och var med Lina! :)

Där efter har inte jag och hanna lämnat varandra....

Vi har badat i pool, hoppa, cykla, skratta, laga mat Osv.

Men nog om de, nu ska jag lägga ut nå bilder om dagen! :)



Nåväl, det går tyvärr inte att ladda upp nå fler bildeR just nu...

Ni får dem i morgon...! :)

Ska mysa ner mej med en Film "she's the man" med Hanna<3! sovgott VÄRLDEN!

Av ida svanberg - 5 juli 2012 03:05

ShollahoPp (!!)

Tänkte köra en sån hära lista alla har på sina bloggar nu förtiden! ;)

Dag 1- 10 punkter om mig själv och en osminkad bild på mig

Dag 2- En bild på mig som är gammal

Dag 3- En låt som betyder mycket

Dag 4- Min närmaste vän

Dag 5- 7 personer som verkligen betyder något

Dag 6- En person som jag nyss lärt känna 

Dag 7- En bild som säger mycket

Dag 8- En video då jag sjunger

Dag 9- Din favorit outfit

Dag 10- En kompis som du inte varit med på länge

Dag 11- En tid du saknar 

Dag 12- Ett land du vill åka till 

Dag 13- Någonting du vill ha

Dag 14- En nytagen bild på dig 

Dag 15- En tid du vill glömma


Ska sova nu... Kyssar! :D

Av ida svanberg - 4 juli 2012 23:32

Hejhej, har inte haft tid att blogga idag, vädret har vart riktigt riktigt bra (Y)

Men nu ni, ska ni få en massa bilder å annat skit! ;)


 Ja, idag har jag SOLA, BADA, HOPPA STUDSMATTA, Vart på stranden osv! :)

Hoppas vädret håller i ordentligt nu, Btw ni ska få ett x antal bilder här dåva?! :)


   

 

 

Det var min dag i bilder.... Eller ja halva dageN typ?! :)

Ska kila och se film nu, fårse vilken det blir... Men en bra film det låvar jag! :)


                    Kyssar/sv4nberg! :))

Av ida svanberg - 4 juli 2012 00:38

Nejnejnej, detta får ej hända...

Min blogg har fått nå damp...

Menyn som ska vara till vänster är längst ner?

Fast på sida två så är det där den ska, iaf för mej?!

Hur är det för er läsare? ;) 


 åsså en random bild på nicki minaj`!!?!!??!?!


Av ida svanberg - 4 juli 2012 00:04

Hejsan, alla sköna mäniskor!:))

Kör den vanliga rutinen(standard) och berättar om min dag;)

Ja, efter första inlägget idag har jag vart med Hanna fram till 21:00

Vi har Hoppa, Cykla, Spela, Skratta, Ätit, Bada åde! :)

Sen när hon gick hem, så spelade jag och T (lillebror) på hans Xbox...

Nu sitter jag vid datan och ser film på tv! (:

Ska bjjussa på å bilder (!!!)



Av ida svanberg - 3 juli 2012 14:24

Hejsan,hoppsan!

Ja, vaad ska a jag skriva om?

Jag har it gjort nå idag, när jag vaknade gick jag och  Hanna ner.

När vi kom ner fika vi frulle, sen efter det borsta vi tänderNa.

Och nu sitter ja vid datan & hon vid IpadeN ;)

Men vdädret är på topp idag, men tyvärr känner jag inte för at gå ut (!!!)

Men bloggar mer ikv, seyah

Av ida svanberg - 2 juli 2012 23:23

     

     



Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards