Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 12 juli 2012 18:26

Love you guys!<3

Av ida svanberg - 12 juli 2012 15:32

Tjenatjena, detta blev min plånbok!
Snygg höhö

Av ida svanberg - 12 juli 2012 12:50

Tjena, sitter i bilen nu på väg till Finland ska shoppa en plånbok tror jag
Är trött och sliten efter denna vistelse i stugan!:)

Av ida svanberg - 12 juli 2012 00:14

Haha, bra att bloggplatsen har skaffat en blogg app! Ladda just hem den!
Så nu kommer de bli mycke mer bilde och inlägg ;)

Av ida svanberg - 11 juli 2012 21:12

TjuTju!

Har typ inte nå spec att skriva om... så tänkte dra en såndär dag grej! :DD

 Old pic!! :D


Tjaaow, ska dra nu! :)

Av ida svanberg - 10 juli 2012 21:10

  Shollahopp (:

Tjenare mitt bena!

 Hej, tja, tjena, osv.


Idag vakna jag & hanna kvart i tio av att mamma kom å väckte oss!

Då vare bara att kliva upp om man sku me och shoppa!! :) Sen fixa vi oss åde.

sedan drog vi till Finland och shoppa & sen Sverige! :DD Köpt: köpte två trosor, en huv tröjja, onepiece (kort), shorts, sportBh(2st) tröja(linne-tshirt)bandoue.

När vi kom hem från "stan" så har vi inte gjort mycke.... Fotat åde! :DD

Har just kommit ut ur bastun, sköönt! :)

           

 

 


BILDBOMB123 från dagen! ;))


Av ida svanberg - 9 juli 2012 14:16

TjenaMittBena. har int haft tid att blogga under helgen...


Lördag: vakna klockan nio, av att Mamma väckte mej och hanna! då vare bara att kliva upp och fixa sej.

Skulle vara halv tio bakiplan(fotbollsplan i gbyn). När jag och mamma kom dit fixa vi och trixa lite

Sen klockan elva halvtolv. "öppna" vi kiosken! så där stod jag hela dagen med Moa!! :)

Sen vid halv fem for jag hem och packa skulle sova hos Moa i deras stuga (:

Ja sen for jag dit. då grilla vi käka mat, basta bada i älven och MYSTE på bara!=)


Söndag: Vakna klockan ett av att moa väckte mej (:

Då klev vi upp och fika frulle, nomnom, sen  efter det var vi ute och fiska har fakktiskgt fått mycke fisk.

Nåväl, efter som vädret var på topp(Y). så sku vi bada! typ 16 i vattnet?! :)

Sen vid halv fem kom mammi och Syrran och hämta mej! då for jag hem och packa om...

Sen åkte vi bil till stugan. Jag, Mamma och H! (:


Idag: har jag och Hanna sola, farit in t staden köpte nå godis åde!

Sen sola ännu mer (lekt lite med zorro oxå).

Det kommer komma nå bilder från helgen...!

Foto: Myser framför elden! Moa<3 http://instagr.am/p/Mykh66sd-u/

Foto: Om du är taggad, beskriv mej med 5ord!

Dock inte en bild från helgen! :DD


                           Kyssar/sv4nberg  

Av ida svanberg - 6 juli 2012 23:51

Hejsan, asså shit tror jag dör!

Hanna- kolla det flög en fågel där.

jag- nej det var en mygga!

Sen såg vi film ca 20min med lampan TÄND.

Sedan ser båda två att det kommer en FLADDERMUS mot oss.

BÅDA SKRIKER SOM GALNINGAR OCH GÖMMER OSS UNDER TÄCKET.

Sen ligger vi under täcket ett par sek... sen tar vi några grejjer och SPRINGER ut till ett annat rum.


HAHHHAHAHAHA, SHIT ÄR TYP LIV RÄDD! :DD

Nåväl, ska försöka DÖDA den jävelN, nej då!

Ska dra nu chiao!


Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards