Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 18 juli 2012 00:46

Är trött men kan inte sova, så stoppar upp en bild! Som jag saknar detta Luleå hockey!<3

Av ida svanberg - 17 juli 2012 20:35

Hej (: om det bara kommer en rubrik utan bilder eller text, så bloggar jag via mobilen och det kan cplite.

Det har vart svin bra väder igår och idag så har jobba på brännan! :)

Idag har jag vakna klockan 10, klev upp då! ;)

Sen klockan tjugo i tolv hoppa vi i båten och tog en tur till klubbviken (om jag har skrivit tidigare sandviken så är det fel)...

Sen där på klubb viken har jag Sola, Bada, Ätit, Sola, Bada åde (!)

När vi kom till baka till mosters stuga packa vi ihop och sen for vi in mot land  


Har hunnit på en shopping runda idag oxå, inhandlade två tröjjer en från H&M å den andra från Gina.

Bilder kommer ikv, eller i morgon! :))

Nu sitter jag och ser på allsång på skanskeN med mammi(?!)

Håller på att somna sittandes men ska hålla mej till ikv med sovande's :D

Tumblrbaby | Tumblr

Wall PhotosCette nuit jai encore rêvé de toi :$


Källa weheartit.com

Av ida svanberg - 17 juli 2012 19:03

Av ida svanberg - 17 juli 2012 16:32

Tjena, idag har jag ju vart på Sandviken i Luleå! Kul!
Har badat och solat:)
Nu sitter jag med mamma i bilen påväg till shopping!:)

Av ida svanberg - 17 juli 2012 13:32

Av ida svanberg - 17 juli 2012 11:22

Hej, sitter just nu på båten!
Ska ju som sagt var ut till klubbviken!
Åker båt i ca 20min;) trist...

Av ida svanberg - 17 juli 2012 00:55

Hej, ja idag har jag bara myst på!
Vi åkte ut t mosters å deras stugan vid två, sen dess har jag sola,bada,ätit,badabastu,myst,sett tv,åde! Nu ligger jag i sängen och taggar för morgon dagen, ska till klubbviken, (badstrand åde)<3 ska bli kul!

Av ida svanberg - 16 juli 2012 13:15

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards