Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 14 juli 2012 18:53

Heeej, bloggen!

Har bara suttit inne hela dagen IGEN...

Måste värklgen ut(!)

Men i morgon blir det eventuellt Luleå ;)


Nåväl, ska slå på nå film(?) och sova... är trött som stryk!
Och jag tänker varje dag "amen ska somna före tolv idag da" ahhaha, inte blr det så INTE.

Typiskt Ida! :DD


Lina du är som en syster för mej. Älskar dej av hela mitt hjärta!<3

Vi har många fina minnen ihop, och FLER ska det bli! ;)

Hoppas vi ses snart, älskaDe bästavän<3! :)<3

Av ida svanberg - 13 juli 2012 23:38


Jag kör väl på denna låtda...

Men det finns många, Men just denna låt väcker många minnen t.ex Borås RM 212, Vänner, ALLT! :)

Nu kööööööööörVI DANSA, PAUSA! :)<33333333333

Av ida svanberg - 13 juli 2012 16:58

Tjenare, asså ni sku ha vart med om värsta åskan här alltså?

Nej, men shit!!!!!!!


Vaknade klockan åtta att det smällde till, gick upp och kolla vad det var...

Då kom mamma, pappa och Tobias till köket...

Det var åskan det blixtra och mulrade på som ini helvete...

Regnet ÖSTE ner åde(!!) sen vid halv nio gick jag upp för att somna om lyckades somna efter en halvtimme

SKÖNT, nu när jag vaknade klockan två, hade det sluta regna, nu är det mmulet(!) :S


JaowJaow, jag som sku hitta på någe idag... fårse hur det blir med det?! 

Ska äta snart (hamburgare&pommesfrittes)<3

Av ida svanberg - 12 juli 2012 20:42

 

Detta köpte jag!

Syns it så bra men...

En huvtröja, två sportoppar(vita), blå bandoue, svarta virkade shorts, onepiece(kort), linne, trosor, bh.

Av ida svanberg - 12 juli 2012 20:14

   

Det kommer en bild snart påå de jag har köpt igår och idag! :)

fel

Av ida svanberg - 12 juli 2012 18:32

Haha, sku lägga upp två bilder men de kom ej med!
Så lägger ut en åt gången då!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards