Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 29 juli 2012 22:33

Tjena, slår på en film med min vackra godis påse;)<3 godnatt!

Av ida svanberg - 29 juli 2012 18:17

Mätt och belåten tjej bakid datorn.

Hej förresten... :D

Idag har vart en lugn dag, inte hänt så spec mycket. Städat lite åde(!)

Sen drog jag och mamma ner till staden, inhandlade själv inge spec! :DD


Tänkte blogga tidigare idag men då var strömmen bort, sen när den kom tbx så glömde jag helt bort bloggen.

Ska träffa Moa en snabbis idag tror jaaaag!:)

       


Köpte godis i stan (somvanligt).

Sen bjussa mamma på max mat! ;)

Av ida svanberg - 28 juli 2012 18:37

Eyy, vissa bilder på justin kom inte upp, så ni får dem här och nu :D

   

   

SNYGG

Av ida svanberg - 28 juli 2012 18:23

Ska snacka om justin "bäver" bieber.

Nu äre ju så att jag börja gilla honom...

Förut kalla jag han för justina bäver osv. HAHA


Jag har sagt att jag aldrig ska gilla han åde. lycakdes jag? nepp.

Nä jag hörde låten "live my life" med justin och far east movement, blev jag fast.

Det var väl för två vecker sedan ;)

Nu är han den som får mej på toppen humör.

Okej, vissa låtar är verkligen dåliga(!)

Mina favorit låtar då.

1. live my life.

2.somebody to love.

3.all around the world.

5.one love.

Topp fem! :)

 

 

 

Av ida svanberg - 28 juli 2012 17:49

Heeeejsan snykkingar!<3

Idag har vart en kul dag!

Dagen stardade med frukost (standard). 

Efter det for jag och hanna hem till henne ;)

Där kolla vi nå videos på paddaN?

Efter det hoppa vi studsmatta, det var SVIN varmt + kvaft....

När vi hade hoppa klart åt hanna pizza, och jag höll på med hennes mobil!

När hon var klar, for vi ut och cykla. träffade Nathalie och Amelia i parken så snackade med dom 20 min.

Sen drog vi hem till Hanna och hoppa ännu mer studsmatta + fotade ;)) 

Nu är jag hemma och har just käka köttfärsås med makroner NOMNOM  

Ska strax hoppa i duschen! :D skönt!

     



   

Hanna du och jag för alltid<3 Älskardej :) kram!

Av ida svanberg - 28 juli 2012 14:19

Tröja:monki shorts:Borås på tävlingen:) deo:Icamaxi?!

Av ida svanberg - 28 juli 2012 00:06

Hejsan alla goingar!:)
Idag har jag vart med Moa, nästan hela dagen! Sen klockan 8 var jag med Hanna, björn, Ida, Tobias och jonis;)
Vi lirade boll, fika, och lekte kurra;)haha
Sen klockan elva gick jag Ida och Hanna hem till mej, snacka skit(: haha
Nu ska jag och Hanna se film/spelakort:)
Ida kommer sakna dej, knasboll<3

Av ida svanberg - 27 juli 2012 01:55

Hejsan, nu är jag faktist hemma. som sagt "borta bra men hemma bäst" :*)

Kom hem vid tolv, då slängde jag mej i duschen och Moa fick se tv! :)

Sen när jag  var klar duschad, så gjorde vi oss varmkorv med bröd! nomnom


Nu blir det slå på en film och mysa på ;)

Foto: Mums

Foto: Se vilken snygg flagga jag hitta på väggen;)<3! Mums http://instagr.am/p/NhBiTcMdxL/Foto: <a href=#fuck Skellefteå #älska Luleå<3 http://instagr.am/p/NgboKSsd7a/" />Foto: Se upp Justin, du fick just ett nytt beliber fan;)hahah love Justin<3 http://instagr.am/p/NgOtXkMd2h/


       KYSSAR! :)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards