Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 21 juli 2012 11:51

Hejsansvejsaaan!
Startar dagen med en stressig morgon
Nåväl, ni kommer bli dålig uppdaterade under dagen! Ska till en kompis stuga<3 kul!
Sitter i köket och är lite smått stressad!!:)

Av ida svanberg - 20 juli 2012 23:31

Hejhej, bloggen!
Har just sett klart en film vid namnet bröllopsduellen?! :) rekommenderar den filmen!(:
Nu slog jag på sleepover;) det kommer bli många filmer ikv[:

Av ida svanberg - 20 juli 2012 20:51

Tjo, asså det sku vara det största Boden alive iår? Shit, det sög typ
Går inte in mer på detaljer;) hahaha
Efter vi hade åkt klart, gick vi till marknade, hittade en väska för 100kr!
Och sen stack vi in till stan, där köpte jag ett halsband och ett/flera arband!
Och sen på FritzOlsson köpte jag ett örhänge!:)
Nu sitter jag ny duschad i soffan och spelar med mamma och pappa:)

Av ida svanberg - 20 juli 2012 11:10

Detta blir ett snabbt inlägg.

Hej, förresten ;)

Sitter i sängen och ska snart börja sminka mej åde.

För er som har missat så ska jag till Boden Alive idag med hanna! :D

Fätt mäskojj ;)

Bjussar på en bild då.

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" />

Av ida svanberg - 19 juli 2012 23:23

Hejsan alla ute i världen. :)

Efter jag hade städat skulle jag gå ut, men blev alldeles för lat. så stannade hemma

Ist för att gå ut då, såg jag film (fast & furous 4) gode bra film!

Och nu med ett leénde på läpparna slår jag på fast & furoust 5). Oxå bra film ;)


Varför jag har ett leénde på läpparna är för att jag ska till Boden Alive imrg med Hanna! :)

Skojjigt, ska åka karuseller så jag SPYR, hahah? :D

Ska slå på filmen nu, vi hörs i morgon bloggen! TJAOW.... (:

Av ida svanberg - 19 juli 2012 20:15

Det var lääänge sen jag körde en sådan grej.


Dag 4- Min närmaste vän.

Lina<3

Linnea<3

Amanda<3

Hanna<3

Moa<3.

 

Lina: jag och lina har känt varandra ända sen dagis :). Jag kan berätta ALLT för henne och vet att det stannars hos henne. Har flera 100 minnen med henne och fler ska det bli. Älskardej<3

 

Linnea: Jag och Linnea lärde skänna varandra i förskoleklass. Hon är den underbaraste Linnea som finns.

Saknar henne, har inte träffats på typ flera vecker(!) :)<3 Älskardej babe

 

Amanda: Henne har jag lärt känna för ca 3-4 år sedan. Hon är rolig,snäll, söt och så klart bäst.

Har jätte fina minnen med dej. :) Saknardej loveyou

 

Hanna: har nog känt henne i 6 år? Men det var väl för tre år sen jag började"umgås"med henne.

Kan berätta allt till henne oxå! Vi gör nog det mesta med varandra, (imrg ska vi kanske på bodenalive) love.

 

Moa: har kännt henne hela livet, Den bästa Moa på hela unnivarsum är just denna Moa<3!

SAKNARDEJ, men ses snart igen. har så kul när jag är med dej<3! ;) lovemahgurl

 

   Linalinnea amandahanna  Moa


Av ida svanberg - 19 juli 2012 17:14

Hejsan, sitter nu jätte mätt i mitt rum och städar, ska städa/rensa och sedan möbleraom, kul!
Och har lite små tråkigt så ni kan få två bilder då!;)

Av ida svanberg - 19 juli 2012 14:39

Tjo, bloggen och alla lärare!
Idag vaknade jag halv två?!
Då klev jag upp fika frulle, klädde på mej, sedan tog jag våran ena hund ut på promenad<3 gick inge långt...

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards