Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 26 juli 2012 15:34

Hejsan, har typ it blogga så mycke de senaste dagarna men jag är ju i Älvsbyn och har inte mycke tillgång till datan:) men det ska bli ändring på, kommer hem idag? Tror jag:D

Från de ena till de andra...
Saknar dej Sonja<3 måste ses snart:)

Av ida svanberg - 25 juli 2012 21:17

Tjena, just nu är man ute med din hunden Vilgot:) finaste labradoren på jorden!;)<3

Av ida svanberg - 25 juli 2012 12:47

Tjenatjena, hejhej, tjotjo!
Nu ska vi hoppa in i bilen, för att åka till Luleå:) vet ej vad vi ska göra där men kul blir det;)
Kan bjuda på en nytagen bild(:

Av ida svanberg - 25 juli 2012 01:05

Har ingen bra rubrik, så fick bli en simpel! Hahaha<3
Ligger i sängen med Moa och ser film, ska snart sova! Tror vi skulle till Luleå i morgon:) får välse;)

Av ida svanberg - 24 juli 2012 20:42

Hej!
Moa försöker få mej att se alla filmer av Newmoon osv!
Hon har lyckas med tycker de it är spec bra! Men nu ska vi se 3an!

Av ida svanberg - 23 juli 2012 17:40

Jagvet,jagvet har inte hunnit uppdatera nå mycke under dagarna.

Men nu sitter jag i Älvsbyn hos moa och blir här några dagar framöver! ;)

Ska snart slå på en film Water for elephants?!?! tror jag den hette :)


Btw, Grattis Annica englund i efterskott, och grattis Marcelo pena i förskott! (bigbrother)

HAHA, måste kila nu, vi höööörs! :DD<3


                Kyssar/sv4nberg.

Av ida svanberg - 22 juli 2012 21:15

Sitter nu mitt ute i älven och fiskar!
Haha brist på annat! :)

Av ida svanberg - 22 juli 2012 02:58

Hejhej, tänkte bara säga godnatt på er!
Är gode trött, så ses i morgon bloggvärlden!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards