Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 28 september 2012 07:17

Tänkte köra en dagens från topp till tå:)!
Tröja:monkie
Byxer: Gina tricot.
Sockar:?

Ska alldeles strax gå till bussen, idag slutar jag tidigt eller klockan två. Så uppdaterar er när jag kommit hem vid tre:)!
Åsså en bild på älsklingen;)!

Av ida svanberg - 27 september 2012 21:16

Tagga söndag. Uppvisning;)!

Av ida svanberg - 27 september 2012 15:50

Tjo,svEjs:)!
Idag hade vi ju frilufsdag... Det regna och var jätte kallt..har typ förfrusit fötterna....
Vi sluta vid halv ett? Då gick jag och Linnea in t stan och mötte upp några boys:)!
Sen kom bussen vid två!
På bussen tjilla vi gode mkt;)!
Nu sitter jag i soffan och försöker få upp värmen i kroppen:)!
När vi var på bibblan idag, fick jag en grej av joooonas;) det var en Justin bieber poster mums:)!
Ska se på någon Disney film snart. Och sen Ikv får jag se om jag orkar gyma, det är ju oxå luleåååååå idag<3

Av ida svanberg - 26 september 2012 17:16

Tjabbatjenahallå, sitter hos en kompis nu och vi ser tv och snackar massa skit;) sen ska jag ju och träna, sådär taggad:) men idag på hk gjorde vi macka? Blev sådär, det smakar godare än vad de ser ut på bilden;)! Haha ska dra nu bye<3

Av ida svanberg - 26 september 2012 09:09

Tjabbatjenahallå, vad händer då?
Sitter i köket och väntar på bussen:)! Idag vakna jag vid halv nio? Då klev jag upp och gjorde på dirren fika. Sen fixa jag mej osv.
Blev ett kort inlägg men har Inge mer att skriva, eller kommer inte blogga förrän ikV eller i morgon!:) ska träna ;)!

Av ida svanberg - 25 september 2012 23:09

Dissa Fejjan, på den sista bilden! Var nyvaken osv:)

Av ida svanberg - 25 september 2012 20:03

Tjenare männen/quinner.;)!
Har just kommit hem från gymmet nudå, gymmade inte spec mkt för att jaaaaa en grej;)!
Men nu ser jag hockey, nivet luleååååå spelar ju:)! Ska duscha i pausen:))!
Ska se hockey nu, juste det kommer bilder snart oss från dagen:)!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards