Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 16 december 2012 12:52

Nu har jag mixtra klart med bloggen. så ska den se ut ett tag framöver.

Har skaffat en privat blogg oxå, som endast vissa känner till.

Sen kommer jag försöka gör något roligt minst 2ggr i veckan, typ fredagar och söndagar!

Fårse om jag kommer på något roligt.


Ska städa nu, seyah!

Av ida svanberg - 16 december 2012 11:55

Godmorgon.

Jag har ganska just vaknat.

Ska typ snart äta frukost.

Tänkte göra om bloggen, som vanligt ;)

Men vet dock it hur, förslag?

Tråkigt inlägg, jag vet men är trött och vet it vad jag ska skriva.

Yeah, amen ska se harry potter. synes<3


 

Av ida svanberg - 15 december 2012 21:36

Tja!
Nu är de så här att Luleå är i final i ET! I morgon, hoppas dom vinner<3!

Men iaf, nu ser jag andra avenyn, och dricker vatten;) hehe!
Sen skulle jag hitta på något men det blev it av, å nu är typ alla hos krille och jag är helt jävla ensam hemma. Typ!
Men bloggar i morgon, har inge vettigt att säga nu så!:)

Av ida svanberg - 15 december 2012 17:07

Hahah, asså hockey och justin bieber är nu på tv samtidigt... Ååh
Kommer se både& haha.:) men de var typ de ända jag ville säga.;)!

Av ida svanberg - 15 december 2012 15:32

Hejsan, idag har jag sovit så sjukt bra. Asså har tappat så mycket sömn under veckan! Så typ sov lite längre idag<3!
Nu städar jag rummet. Och har just ny bäddat<3! Snart ska jag fixa de sista. Sen kl 17.00 är de Luleå hockey<3!
Men ska fortsätta städa. Bloggar sen<3! Hejs:)

Av ida svanberg - 14 december 2012 21:49

Hejsan.
Jag käkade tacos vid sex, tiden!
Sen for jag och Hanna t ug, spenderat de senaste timmarna där. Kom hem för typ 40min sen!
Nu ser jag 27dresses med mamma och Lill bruushan;)!
Ska snart gå på rummet och se film;)!
Men bloggar mer i morgon, bye<3

Av ida svanberg - 14 december 2012 15:24

Tjena.<3
vad gör ni?
Har ni tråkigt släng gärna iväg en kommentar då&då. Alltid kul att få kommentarer. Så länge det inte är taskiga...! Har redan fått dumma kommentarer. Och jag är långt i från känd, typ som kisse osv!
Så skärp er, tack!
Men iaf, idag har jag vart på skolan, sista timmen blev det tomteskum och julmust. Dock dricker jag inte julmust. För jag tycker det är äckligt!
Men nu har jag typ precis kommit hem och ser tv, sen blir de taco till middag!<3
Ug ikv. Vilka kommer?<3

Av ida svanberg - 13 december 2012 20:49

Tja, sitter och se andra avenyn och kollar Facebook åde!
I morgon, tidiga bussen till stan. Usch!
I morgon är de iaf fredag. Skönt!
Men ska se andra avenyn klart, sen sova<3! Godnatt.

Ny tagna bilder<3!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards