Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 27 december 2012 14:23

Julklappar.

   

 

 


Shopping.

         

   

Av ida svanberg - 26 december 2012 22:59

Hejhoppppp.
Nu är det så att Luleå vann idag:)! Bra.
Och jag å Hanna (mest Hanna) fotar med min systemkamera not the best men Ida like it;)
Hanna tar några ego bilder, så i morgon bombas det med bilder;) lol
Även de på vad jag köpt/fått i julklapp;)!
Menmen ska slå på en film snart. Seyouinaday bitches:*

Av ida svanberg - 26 december 2012 16:08

Tjo, har kommit hem nu.
Det jag har shoppa/julklappar kommer i morgon, men jag köpte en system kamera iaf<3!
Nåväl, idag på Willys var det kaos jag och Hanna skrattade så mycket. Hahaha<3 love.
Nu ser jag hockey och väntar på att Hanna ska komma, hon ska sova hos mej ;)!

Ska fortsätta se hockey nu:) bye.

Av ida svanberg - 26 december 2012 11:04

Sitter nu i bilen t Luleå<3!

Av ida svanberg - 25 december 2012 22:09

Tjolahopp!:)
Nu ligger jag i en soffa och försöker få gizmo att sova. Men han vill inte, så kanske tar ut han ur buren igen?
I morgon blir det Luleå, beslutsångest, ska jag köpa en system kamera eller inte?:)
Nåväl, ska typ snart sova, så trött!<3

Av ida svanberg - 25 december 2012 19:24

Av ida svanberg - 25 december 2012 17:41

Klaga inte på min engelska ifall den är dålig.
Haha,
Är ny äten och svin mätt. Höhö
Ska slå på en film (standard) och vänta tills klockan åtta.
Gissa vad det är då?
Jo det är justiiiin på tv:)! På trean, Victoria seecret show(stavning) därärvi

Av ida svanberg - 25 december 2012 17:41

Klaga inte på min engelska ifall den är dålig.
Haha,
Är ny äten och svin mätt. Höhö
Ska slå på en film (standard) och vänta tills klockan åtta.
Gissa vad det är då?
Jo det är justiiiin på tv:)! På trean, Victoria seecret show(stavning) därärvi

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards