Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 22 december 2012 14:05

Tja! Jag och Hanna vaknade vid tolv. Sen snacka vi Skype med krille till ett, då fika vi frukost!
Nu har Hanna gått hem och jag slog just på jallajalla!:)
Sen ska vi i familjen typ julstäda;)
Amen ska fortsätta se nu. Hejdå!:)

Av ida svanberg - 21 december 2012 22:45

Tjo!<3
I'm ready for party!
Haha, nä men jag och Hanna skypar med typ krille,Johanna och Frida! Vi typ snackar skit och larvar oss!;)
Sen ska vi typ se film, eller liknande!;)
Ska vara social med Hanna nu, tja!<3

Av ida svanberg - 21 december 2012 15:15

Tjenare. Tänkte meddela att jag överlevde världens undergång! :)
Idag tog jag bussen till skolan, när vi kom dit städa vi skåpen, fick betygen och åt jul bord. Jag blev sådär nöjd med betygen! Ska väl it klaga men bättre kan dom bli. Högst betyget var B!<3
Nog om de, vi slutade vid tolv, då for vi hem till lina och fikade/delade ut julklappar!:) bilder på de kommer sen;)!
Nu ser jag tv. Ska typ hitta på något ikv, vet it fårse?! Krille ville typ de;)<3
Aja hejs:)!

Av ida svanberg - 20 december 2012 21:35

Tennixen.
Jag, Amanda och Tobbe hyrde just en film.
Minns it vad den hette men en action iaf:)!
Skola i morgon.
Efter skolan så drar jag och lina till Linnea på julklapps utdelning;)!
Sen hem;)! Bloggar mer då, Hejdå<3

Av ida svanberg - 20 december 2012 16:36

HHAHAHA. skratta inte ;)
 

Av ida svanberg - 20 december 2012 13:03

Nu har skolkatalogen kommit i brevlådan:)!

Av ida svanberg - 20 december 2012 12:07

Tjena mors;)
Idag vaknade jag och skulle med mamma på jobbet. Men eftersom jag har nå fel, så är jag sjuk! Hoppas jag it är sjuk i morgon. Vill ha mina betyg! Och sen sku vi typ sluta efter halv dag i morgon.berättar mer om de sen!;)
Nu ser jag lilla jönsson ligan!;) ska typ göra nå frukost snart! Hej då bloggen!<3

Av ida svanberg - 19 december 2012 23:31

Tjohoooo!
Idag har jag vart på skolan.
Såg typ två/tre filmer!
Sen bussen ner t stan, handlat julklappar och typ vart med Hanna<3!
Nu har jag duschat och ser på iPaden ska typ snart sova. Så godnatt alla söta lärare<3!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards