Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 13 december 2012 15:56

Hej, har inte bloggat bra de senaste dagarna för har vart super stressad och haft mycket att göra/tänka på;)!
Men nu är jag tbx, idag är det ju snöragt var lucia. Och det har vart så stressigt!!!! Fick typ göra allt, haha!
Men iaf, nu ser jag andra avenyn, och typ cillar;)!
Ikv är de hockey, Sverige;) woopwoop<3!
Men ska se andra avenyn å så bloggar jag sen. Bilder från dagen, och dagarna;)!

Av ida svanberg - 11 december 2012 16:07

Halllloj:)

Hur mår ni? Själv mår jag super och ät svin glad.... Eller så inte;)
Hahah, amen är tror och vill bara ha jullov nunnu!
Idag skola som alla andra vardagar, fick tbx min bokrecension. Nöjd!
Skulle fått A, men glömde skriva ett annat slut så fick B men ska nog vara nöjd i vilket fall;)!
Nu är jag hungrig och vill ha mat, haha: Ikv är det it hockey, antingen se Andra avenyn hel dage eller jobba ikapp med matten... Det lutar mer mot andra avenyn;) haha! <3 men bloggar sen. Hejs<3!

Av ida svanberg - 11 december 2012 11:47

Tjeeeena, sitter och retar Lina lite smått och gått ;) hahahahhahaha

 

Av ida svanberg - 10 december 2012 15:59

Tjena mors! Vad händeeerr?
Såg just en bild på laget. Tycket den bild var så fin så vart taggad till träningen;) bild kommer nedan.
Men iaf, idag = vart på skolan. Asså idrotten idag,.,........ Åååååh
Men nog om de. Typ just kommit hem, ser tv med brorsan och chackar ipaden detvillsäga kolla insta Facebook osv.;)
Ska sen äta och kl åtta tränar jag ju. Så då blir det träning.
När jag kommer hem hoppar jag in i duschen sen sova.
Ja igår började jag ju töjjjjjjja;) haha.
Har fått igenom den och bild kommer nedan.
Hävde sönder spiralen på örhänget för det var ivägen. Så japp ser lite missbildat ut;)!
Men tjatja!
Cheer future bilden är tagen från Ebba. Originalet högst upp sen har jag gjort om de andra;)!

Av ida svanberg - 9 december 2012 16:29

Tjabba. Som alla nig redan vet har jag haft julshow idag.
Gick bra, satte allt missade bara i min scorp;)! Men annars!
Vaknade halv åtta,fika,fixamejjjjj, hämta Emmy :)! Sen åkte vi till hallen.
Där rullade vi mattorna och sen åkte vi till björknäs fixade med mattorna och allt som skulle fixas:)!
Kl13.00 började julshowen med små lagen och sen gick det ju uppåt ;) hahah
Har just kommit hem, ska snart hoppa i duschen sen töjjjjjja. Hahaha. Om jag vågar sist jag gjorde det blev de Inge lyckat:)!
Men bloggar sen. Hejs:)!<3

Av ida svanberg - 8 december 2012 19:57

Tja, har lite ström på Telen så skriver ett kort inlägg.
Idag vaknade jag Hanna vid tio. Fixade oss. Sen elva skjutsa mormor och t stan. Köpt jul klappar och en tröja t mej själv! Sen fyra bussen till boden. Gick till Hannas stor sis. Sen kom Jens och hämta oss. Just kommit hem. Hanna ska sova hos mej. I morgon julshow. Hejs<3!

Av ida svanberg - 7 december 2012 19:09

Tjenare, idag har jag varit på Stureskolan. Haha, rätt så skön dag. Sen slutat vi kl14.00 då gick jag och linnea in till stan, jag kollade när linnea klippte sej, hon blev jätte fin!:)<3
Sen kl fyra drog jag och Hanna med bussen till Luleå. Så nu är vi hos mormor och morfar och ser tv!:)
Bloggar med sen;)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards