Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 3 december 2012 08:30

Av ida svanberg - 2 december 2012 19:47

Hej<3 wadup?;)
Idag har ju mormor&morfar vart här.
Jag och mormor pratade julklappar;)! Hehe.
Sen vid fyra for Jag och Hanna ut med jultidningarna.
Sen när jag kom hem packa jag väskan och drog på gymmet;)
Woopwoop, gymmet idag. Inte illa;) haha
Nu ser jag tv, kollar julklappar och smsar;)<3
Sen Ikv blir det se solsidan och andra avenyn:)<3
Skola i morgon..

Av ida svanberg - 2 december 2012 14:37

Hej, nu är de 22dagar till julafton, har aldrig längtat så mycket till julen, asså vet inte varför men ja!:)
Idag vaknade jag av en hund. Haha mormor&morfar är på besök, klart dom har med sej Zorro då!
Vi har just käkat köttsoppa, jag gillar de inge vidare men whatever!
Nu ska jag och Hanna ut med jul tidningarna och sen blir de duschen och ta det lugnt resten av dagen:)!
Bloggar ikv, hejs<3

Av ida svanberg - 1 december 2012 18:54

Hejsan,svejsan alla runt omkring i Sverige!

Luleå hockey har ju spelat idag, tyvärr förlorade dom, men fick ett poäng iaf.

Har sett hockey sen kl 16.00 så den har väl ganska just slutat. 

Sitter och gör bilder på www.pizap.com Så här är några bilder jag hunnit göra hitills.

         

Av ida svanberg - 1 december 2012 15:12

Hej, jag sov över hos Hanna igår till idag, vi pratade oså! Jag har faktiskt skrivit lite på bokrecensionen! Typ författare, omdöme, lite handling osv! Nu städar vi och stoppar upp jul grejer. Det ska bli så skönt med jullov, längtar så enormt till julen, dock inte kylan som kommer...! Brrr, kallt!;)
Bor man i norr så är det kallt, så ska it klaga;)! Hehe.
Men idag är de hockey, kl 16.00 Luleå-Timrå? Tror jag! Luleå har levererat de 3senaste matcherna så, idag är de väl inga problem?;)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards