Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 6 december 2012 21:10

Tjoho. Asså Luleå, skärpning ligger under med 3-0 asså skäms.
Typ 9min kvar...:( ajja.
Men Skansen klart matchen sen sova så bloggar mer typ i morgon:)! Hejsvejs<3

Av ida svanberg - 6 december 2012 16:13

Hejsan hopp!;)
Vanlig skol dag idag, inget speciellt alls:)! Nu ser jag andra avenyn och vill bara att klockan ska bli sju, då är det derby Luleå~Saik! Haha, asså nu ska vi visa vilka vi björnar är;)!
Men här bilder från dagen;)

Av ida svanberg - 6 december 2012 08:21

Av ida svanberg - 5 december 2012 17:43

Tjenare!
Idag som vanligt har jag vart på skolan. Haha, missade först bussen så skulle åka med syrran till stan. Sen typ börja en lampa blinka på bilen så det typ överhettades? Så efter ett tag kom pappa och hämta mej, skjutsade mej till mammas jobb! Käkade på max med mamma<3 klockan 12.00hade jag utvecklingssamtal. Gick bra, ändå hyfsat nöjd med betygen. Eller får ju inte betyg förrän 12/12 typ:)!
Idag på hk sku vi göra julbord... Var med Jonas, vi fick göra efterrätt. Det blev rulltårta. Mums<3!
Jag är inte mycket för julbord, äter typ inget som serveras:) haha
Men har just ätit ska fixa de sista i bok recensionen sen fixa för träning och sen åka:):)
Bloggar mer i morgon! Hejs
har jag små fötter?
Tänkte bara, för jag har min sko i Jonas haha!:)

Av ida svanberg - 4 december 2012 20:38

Asså uppdaterar typ 24/7.
Men iaf ser hockey. Luleå ligger under me tar igen det.;)!
Har gjort lite ihopiklipp under hockey pausen;)!

Av ida svanberg - 4 december 2012 18:39

Tja. Alla readers. Tycker ni kan gör mej en tjänst;)
Att typ slänga iväg ögon kommentar då och då. Ist bara för att läsa;)! Hah<3

Av ida svanberg - 4 december 2012 15:51

Amen tjenare:)!
Idag har jag som vanligt vart på skolan. Hade vanliga lektioner.
Och idag på hymlande höll ju jag och Amanda i gympan. Vi hade cheerleading.
Allt gick superb till strömmen gick. Hahah:) Inge bra! Men alla gick med lampor och typ asg;)
Tydligen hade hela Boden åde vart utan ström så det blev väl nå fel.

Nu har jag kommit hem och ska se AA(andra avenyn) sen äta åsså hämta pengar från jultidningarna så ja oc Hanna kan dra till Luleå på fredag;)! Shoppa julklappar;)!

Me idag är det hockeeeey taggad till 1000:) heja Luleå. Dom möter btw Frölunda;)!

Av ida svanberg - 3 december 2012 20:45

Tjenare, nu är jag säkert svettig och sliter arslet av mig på träningen!

Haha, tänkte jag kör med ett tindsinställt inlägg.


Idag har jag ju vart på skolan, ganska chill dag då vissa drog in till staden och typ praoade?(stavning)

Så det blev få kvar på skolan, ganska skönt!

Sen på gympan hade vi badminton, gick hysat idag. *fniss*

I morgon på the gymnastic står cheerleading på shemat.

HAHA jag och Amada ska hålla i gympan;)<3


Sen när jag är hemma från denna underbara träning. blir det att hoppa i duschen och sen sova.

I morgon skola, och när jag kommer hem. PLugg ENGELSKA prov på torsdag.

INGE BRA!!!!</3


ajja, nu vet ni vaad jag gjort idag och att jag lever;)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards