Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 25 december 2012 15:11

Hej, bloggar dåligt nu under julen å allt!<3
Men är iaf vaken och diggar musik i mina nya favoriter, hoho, fick ett par nya hörlurar i julklapp<3 så stört sköna, och skönt ljud<3
Dock blev jag avis på min bror som fick hörlurar med Luleå hockey på;) hehe
Men ska fortsätta lyssna på musik nu!
Juste har dessutom gått och blivit sjuk. Svin jobbigt nu under julen, sen har jag träningen på torsdag tills dess vill jag vara frisk!<3 nåväl, hejs<3

Av ida svanberg - 24 december 2012 19:40

Tjjjjjjja. Asså har ni någon jul känsla? Hr då inte det
Ändå är det ju liksom julafton?
Men sitter typ på rummet och trycker godis!
Fick ju 4,2kg godis av brorsan !

Bilder på alla julklappar kommer someday;)

Av ida svanberg - 24 december 2012 14:14

Hejsan. Och god jul! Det är redan jul, tyckte nyss att det var sommar, tiden går så 7kt fort!:s

Har typ inte gjort något idag.
Utan väntar tills klockan blir tre, då är det Kalle anka, sen klockan nio år det tomten är far till alla barn!;)
Där i mellan, är det väl, jul bord, julklapps öppning osv<3
Fira nu, för det är ändå gången det är jul 2012,<3;)

Av ida svanberg - 24 december 2012 12:32

Fick den igår:)!

Av ida svanberg - 23 december 2012 23:13

Tjaaaaaaa:)! Skypar nu med nå bra.
Och chattar med en bra:). Bättre kan de it bli. + har en coooooooca cola;)!
Vetne hur man stavar de men jåååålå

Av ida svanberg - 23 december 2012 20:35

Shuuuuuiu, ser tv.
Idag har jag typ vart i Luleå, fira jul.
Kom just hem, ser på TV4. Försöker att en person ska svara men han vägrar:s
Ajjjjja. Bloggar sen;)!

Av ida svanberg - 22 december 2012 20:54

Av ida svanberg - 22 december 2012 20:42

Hej. Wadup guys?
Idag har varit en jobbig dag! Haha.
Yes, har städat,klätt granen, duscha och sett film:)!
Nu ser jag Harry potter, sen ska jag gå upp och se någon film. Förslag?
Iaf, i morgon ska vi fira jul i Luleå.<3!
Bilder från dagen jaow!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards