Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 19 december 2012 07:56

Tja, sunshine's är uppe med tuppen.
Skola idag, vi ska bara se film;)!
Efter det bussen ner t stan och handla julklappar;)
Sen har vi träniiiiiing:)! Höhö;)


Börjar dagen med ett stort GODMORGON:D

Av ida svanberg - 18 december 2012 21:00

Tja. Haha jag skulle ju inte bloggar något mer. Men kunde it sova.
Så nu snackar jag Skype med nå ungar. Haha
Tänkte hitta nå fina bilder och posta dom. I ett annat inlägg;)!

Kolla dessa bloggar jag läser oftast dagligen;) www.h-l-p-k.bloggplatsen.se www.wernersson.bloggplatsen.se www.nattstad.se/mandalarsson

Av ida svanberg - 18 december 2012 18:36

Hejsan, nu har jag inte mycket kvar av andra avenyn, känns tråkigt! Vad ska man då se på kvällarna? Typ inget. Kommer typ se om&om igen alla avsnitt. Rekommenderar verkligen det!
Har ni inget för er, se då andra avenyn<3!
Menmen, godnatt! Bloggar nog inge mer idag<3!

Av ida svanberg - 18 december 2012 15:39

Hejj. Samma tråkiga inlägg. Har varit på skolan idag! Har typ haft en massa fråge sporter å gympa;)!
Nu har jag kommit hem för 7min sen och ser Madicken;) lol!

I morgon är det MovieTime på skolan, får ha med godis och de:)!
Dock har jag inte något gott hemma...<3 menmen!
Bloggar mer sen ska typ äta nu:)!

Av ida svanberg - 17 december 2012 15:55

Tjena. Vilken dag de har varit idag! Det började med att vi hade typ nå dans med skriller;)! Sen efter det var de vollyboll, sen vem som kunde hoppa längst;) sen 90grader;) måste skryta;)! Asså slog ut typ 4pers och mina ben skakade, kunde it gå efter typ!Satt i ca 15min?:) haha! Sen hade vi även vem som kunde göra det högsta tornet, haha mitt lag var ju bäst;) snörde upp mej som topp och linnea bak och Johan å Jonas bas, haha lätt som en plätt.<3! Nåväl, sen hade vi lunch, och nå till grenar;) sen var det snörugby, gick ju bra! Är bara kall om hela kroppen:/ haha + att jag blev typ snö badad 100gånger:)! Men nu är jag hemma igen, ska snart äta och sen får jag se om jag åker på träningen. Är typ sjuk!eller känns som det iaf;)!

Jobbigt att läsa allt?;) hejs<3!

Av ida svanberg - 16 december 2012 22:35

Assssssså, jag är ju bara för glad.
Och ett + i kanten så är det ganska kul typ att se alla statuera på Facebook:)
När vissa bombar om te.x att jorden ska gå Nuder osv. Det är inte kul!
Men alla Luleå statusar är ju helt obeskrivligt bra!

Dom är nu europeiska mästare!:)
Can't belive it. Omg;)
Hahaha. Ska sova av glädje nu. Hejsvejs lingon pastej;)!

Av ida svanberg - 16 december 2012 18:49

Tja!
Släng ivägen en kommentar tack! Har ur tråkigt;)!
Tänkte se trassel, men nej så blev det inte.!
Amen sen klockan åtta är det hockey, det är final och heja Luleå<3!
Men ska fortsätta se grown ups!;)

Och i morgon på skolan ska vi typ vara ute hela dagen... Vi ska åka skriller och ha snörugby!;) haha och äta ute!

Av ida svanberg - 16 december 2012 15:53

Tjululul, sit vad jag bloggar idag.

haha, men har tråkigt.

Pappa å dom drog på gymmet utan att meddela mejjj, för jag skulle ju gymma med dom idag.

Men då stack de utan mej, så nu ser jag Snooki and Jwoww show.

Hade inte suttit fel med en godis påse och ett glas coca cola!.


Amen, jag skriver ett inlägg som typ blir jätte tråkigt. NO LIFER!

Men kör på en massa bilder då.


Källa www.weheartit.com 


Cat Inside Twitter @ArinTheMainiacodnessa - Facebook

quotes | Tumblr 




Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards