Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 16 augusti 2012 02:36

Damppppppis

Av ida svanberg - 15 augusti 2012 22:56

Tack för presenterna allihopa<3!

Av ida svanberg - 15 augusti 2012 18:55

Är super glad, fick en iPad i present<3

Av ida svanberg - 15 augusti 2012 14:55

Av ida svanberg - 15 augusti 2012 13:29

Hejsan,hoppsan! Hur mår ni idag? Själv är jag på toppen humör!:)
Idag ställde jag klockan på halv tolv, du gick jag ner och tog mej en dusch! Sen fikade jag! Efter det städa jag och min stora syster Hanna hallen;)!
Nu ska jag snart fixa mej åde:)!
Så ser jag ut idag;)

Av ida svanberg - 15 augusti 2012 00:09

Tjenare:) ledsen för dålig update.
Men har inte haft tid att blogga idag + att blogg lusten inte är på topp:/
Men idag har jag bakat vart på stranden med Hanna Johanna och Amanda! Vädret var ju iaf på topp idag, minst 35 i solen;)! Gode bra, bättre sent än aldrig!
Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, ska upp tidigt i morgon!:)
Godnatt på er:)!

Av ida svanberg - 14 augusti 2012 13:49

MorsningKorsning
Jag vaknade vid halv ett av att pappa väckte mej.... Då steg jag upp the tio i ett, sen tog jag mej nå frulle! Det blev yoghurt med flingor och färska gubbar:)!
Nu har jag och Hanna börjat baka, i morgon ska en del av släkten komma och uppvakta mej, fyller ju år på lördag:)!

Av ida svanberg - 13 augusti 2012 22:08

 

Gó pizzan!

 

Ena tårtan! supppppppper god.

   

Jag och linnea, OCH linnea! :D


 

Jag och lina förlåvade oss, fårse hur länge det håller! ;)<33


BilderNa från dagen! ;)

       

Ska slå på en rulle nu, nifårhadebra! :D

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards