Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 13 augusti 2012 21:55

Hejsan alla ute i den stora världen! :)

Som sagt det blev inte nå bra updaterat igår elr idag.

Det var för att jag var på kalas, ett ord för det kalaset är odret: KUL!

Tror aldrig ett kalas har vart så fantasiskt ;)! topp betyg.

Hur ska detta gå? ska beskriva så kort som möjligt allt vi gjorde.?! 


Kom dit vid sex, då satt vi ner och prata till kl sju, då var de dax att äta!

Till maten blev det gó pizza!<3

sen drog vi nån vända i kort ;)! sen kom fikat på bordet.

Efter det rulla det bara på, vart en hel del prat/skratt och kortspel. 

Sen mot kvällen(natten) blev vi trött så då gick vi och la oss.

Vakna vid tolv idag, for hem vid ett! Samman fattade gode bra! ;)


Det kommer bilder från både kalaset och idag, håll ut! :D


Av ida svanberg - 13 augusti 2012 17:16

Ska med Hanna ut och springa, sen basta och bada i poolen:)

Av ida svanberg - 12 augusti 2012 17:13

 

Nu är jag och www.h-l-p-k.bloggplatsen.se redo att partaaaaya! ;)

Av ida svanberg - 12 augusti 2012 14:41

Ja må hon leva, ja må hon leva osv.

Linnea fyllde 14 igår. Hon är en av min bästavänner<3.

Vi har TUSEN minnen tsm & fler måste det bli. har alltid kul när jag är med dej.

Litar på dej upp till110 %.


Nu ska hon ha partay! åker dit vid sex, och ska ha jätteKUL.

Det blir jag + några andra superduper söta cheeyor! ;)

Ni ska få några bilder på hur paketet ser ut, det hon får skriver jag ej här idag.


Men ska kila nu och duscha åde! 

     


Av ida svanberg - 11 augusti 2012 21:33

Tjena mitt bena! :)

Har kommit hem från stugan idag, blev endast en dag!

När jag kom hem drog vi till Moa's stuga, käka mat å myste på som vanligt!

Sen vid åtta for vi hem, då drog jag till Hanna direkt! ;)

Vi hoppa studmatta och käka chokladpudding! mumma!   

Nu sitter jag och hanna hemma hos mej, och jag ska packa väskan och sova hos hanna! ;)

Får se vad vi hittar på! :))


I morgon blire partay, linnea fyller ju år idag, ska fira henne med massa söta! :)

berättar mer om det i morgon.

Men ska kila nu ;))

   

En snyg bild på Zorra och en ful på mejdå! :D


Av ida svanberg - 10 augusti 2012 14:30

Av ida svanberg - 10 augusti 2012 14:27

Hejsan, igår somna jag it försen 3.
Iallafall, är jag vaken nu och håller på att packa ska med bussen!
Sen ska jag åka bil till Haparanda;)<3
Kommer bilder snart:)

Av ida svanberg - 10 augusti 2012 01:00

Hej, är nu hemma!

Ja som sagt har jag fiska kräftor idag. Kul!

Våran familj fick 81. och i år hade familjen holmström väldigt otur, fick endast upptvå st! :(

MenMen, när det slutade kring halv tolv, drog vi hem! 

Elr jag gick till Hanna och var med Henne och JOhanna!

Hoppade-matta och prata! ;)


I morgon blir det upp ganska tidigt, ska ner med bussen till stan!

Sen möta upp mamma, och fara t stugan SOM jag har tänkt i typ två vecker nu, men aldrig blivitav.

Dock kan jag bara vara där fre-lör. ska på kalas på söndag!:)

Min bäääästies, blir ju en fjortis... (skriver mer om de sen)<3

         

Hejsvejs leverpastej

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards