Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 5 augusti 2012 01:40

Blixt snabbt inlägg nuda, lill brorsan ska ha datan.

Ja idag har jag vart ute med Lina,Hanna,Amanda,Linnea,Tobias och Robin.

Vi har cykl, fotat,fikat,skrattat och spela fotboll ;)

Låter bilderna tala försej själv :)

 

På vägen hem (linnea)

       

   

       

Ska sova nu, vi hörs i morgon, på morgonen! :) bye

Av ida svanberg - 4 augusti 2012 14:31

God morgon, världen!
Sitter i soffan å ser tv! :)
Kommer bli en tråkig dag!

Av ida svanberg - 4 augusti 2012 01:28

Första inspirationen.

Tumblr_m7ze5banfs1rb1tnio1_500_large


Inspiration två.

Tumblr_m7pa0nuer91qfc4dgo1_1280_large

Av ida svanberg - 4 augusti 2012 01:09

Hejsanhoppsan. Har just kommit hem från moas åderas stuga!

Vi har ätit,basta,grilla,prata,ätit,ätit :)

Har borsta tänderna och ska slå på en film nu.

har helt glömt bort att blogga om INSPIRATION. så ni ska få två bara därför! ;) thihi

Kommer några bilder från kvällen :)

 

 


Dessa bilder som kommer nedan, är tröjan jag köpte igår, och råttan pappa vann t mej! :)

   

 

cute!

Tänkte skriva Äkta norrlänning men då hade det blivit dyrt... ;)


Av ida svanberg - 3 augusti 2012 16:46

Av ida svanberg - 3 augusti 2012 15:29

Tjosan, haha nämen hej.

Vad gör ni en dag som denna? ;)


IAf så vaknade jag för drygt en timme sen, så har bara hunnit fika frulle.

SKa snart packa nå grejs, sla t moas å deras stuga å basta åde! :D

Så bloggar ikv eller i morgon! beror på när vi kommer hem ikv.

Ska kila nu(!) hejs

Av ida svanberg - 3 augusti 2012 01:31

Tjena tjabba hallåå! ;)

Har ju vart på lk (luleåkalaset).

det var jötte roligt(!) förrutom EN sak. jag ville ha en banan jävel men lyckades inte...

 

HAHA?? tyckte den var frän! ;)


Jag har åkt virvellvinden TUSENGÅNGEr. Stardance, Ja det var de jag åkte.

Tänkte åka två andra men nepp! :))

Köpte även en tröjja som jag inte har med mej hem den är hos en kopis, bild kommer!

Sen vann pappa en nalleråtta åt mej, bild på den kommer oxå!

Låter bilderNa tala försejsjälv nuda.

           

Justeja, när vi var på väg hem, så tyckte jag att ja kände igen rösteN.

Såklart jag hade rätt Det var Joe som var där. Bigbrother kungen<3 du sku ha vunnit!

Iaf fotade ingen bild med han och mej, utan bara med min lille bror! :) TYPISKT.

Men kul var det.

Ska sova nu, hörs senare!<3

Av ida svanberg - 2 augusti 2012 19:11

Sitter nu på max och ska äta!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards