Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 17 augusti 2012 21:25

Av ida svanberg - 17 augusti 2012 18:14

Kom it på någon rubrik, så det blev den sämsta!
Tjaa förresten, efter jag hade fika frulle har jag sett tv åde, sen kom mamma hem med pizza
När jag hade ätit klart, gjorde jag en tårt botten :)! Fyller ju år i morgon;)!
Nu ser jag tv igen! I hate that feeling *sick* :(

Av ida svanberg - 17 augusti 2012 13:12

Hejsan alla läsare:)! Har vaknat för en halvtimme sen.
har typ it kunna sova inatt pga v äckel förkylningen...
Men ska stoppa något i magen (frulle) så får vi höras sen:)

Av ida svanberg - 17 augusti 2012 01:53

Whäää'whääää. Nej men sitter i brorsans rumm och ser när han spelar?
Skulle igentligen sova nu, men eftersom jag är förkyld kan jag it sova....
Täppt i näsan,huvudvärk och kramp i käkarna....?

Av ida svanberg - 16 augusti 2012 22:41

Hejsaaan, sitter nu i min säng och ska slå på en film, vilken har jag inte bestämt ännu.
Men jag är ju som sagt var sjuk... Även fast jag it gjort nå idag är jag hel slut!
Å tills söndag måste jag vara frisk, då äre chefer tryout;)
Har lite huvudvärk just nu.... Men jag ska slå på en film och sen sova.
Ni får hade bra:)

Av ida svanberg - 16 augusti 2012 18:39

Av ida svanberg - 16 augusti 2012 14:54

Tjenare, och godmorgon!
Igår blev det en riktigt sen kväll... Jag var med Hanna, Jonas och Lill brorsan:)
Vi var ute till ett, när vi kom in spelade vi kort och skratta;)
Somnade runt fyra igår:/
Nu har Hanna just gått hem, och jag ser när Jonas och Lill brorsan spelar:)
Det blir en lugn dag för mej, är sjuk och är allmänt trött!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards