Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 22 augusti 2012 08:27

Hejsan! Har vart vaken nu i en halv timme!;) står med tandborsten i munnen och är redo för skolan....!
Åker med en kompis idag så bli bra;)
Har riktigt tjockt hår idag oxå:-)

Av ida svanberg - 21 augusti 2012 22:47

Hejpåer, tänkte bara säga Godnatt! Å ni som har songpop spela till mej!
Vet ej vad jag heter, men har ni mej på Facebook kan ni spela med mej:)<3sovgott

Av ida svanberg - 21 augusti 2012 15:29

Kom it på någon rubrik, som vanligt...;)
Men det kommer bli dåligt med uppdateringar nu när skolan har startat igen....
Ja, idag har jag vart på skolan å bara tjilla mesta delen :))
Ska möta upp lina sen då å få någon väska:)? Till Abisko (fjällvandring)<3
Ajjjjja, ska se tv nu åde, men hörs senare då kära läsare ;)!

Av ida svanberg - 20 augusti 2012 20:47

Yäääy är senior nudå, jätte kul. Ska bli en kul utmaning;)
Dock kommer jag sakna alla andra från mitt förra lag:)<33333

Av ida svanberg - 20 augusti 2012 16:01

Jag hade skrivit ett inlägg åsså försvann det... Blööööh!
Men skolan har vart helt ok, vi ska och fjäll vandra med skolan nästa vecka, men berättar mer om det sen:)! Nu sitter jag i soffan och väntar på mat3n ;)

Av ida svanberg - 19 augusti 2012 21:55

Shubre, alla goingar:)
Idag vakna jag vid tio, då steg jag upp och fixa mej åde å sen vid elva åkte vi till Boden.
Har ju tränat ida, woopwoop! Det var hela 3-4 månader sen... Det kändes +förkyld...
Aja sen kom jag hem kl halv sex. Då käka jag mat;)mumma Ida<3maat.

Sen gick jag ut och umgås, ni får kolla på bilden på Facebook
Men skulle ha lagt ut denna igår men hann it... Fick den av familjen

Av ida svanberg - 18 augusti 2012 16:04

Hejsan på er, jag vet att min blogg blivit tråkig, men nu bloggar jag bara fån mobil el iPad
Så aa, nåväl vaknade av att mamma kom och sjööööng till mej:) då gick jag ner och fika.
På bordet låg det en present som innehöll en adidas kofta;) tack!
Ja sen har jag inte gjort mycket! Men nu kl fem kommer farmor och farfar;)kulkul
Juste jag har gjort en tårta idaaaaaaaaag:)

Av ida svanberg - 18 augusti 2012 02:55

Heej, har vart fjorton i nu 3timmar;) ingen skillnad...
Gick just och la mej. Kommer dock it kunna sova... Sov typ nån timme efter maten åde :/
Men ska försöka iallafall:) imrg (idag) kommer farmor och farfar och firar meeeej;)
Ps. Älskar min iPad<3

Har it gjort nån inspiration på länge... Så kör på ett armband:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards