Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 7 augusti 2012 17:08

Här får ni nå bilder, jag fixa ihop:)

Av ida svanberg - 7 augusti 2012 16:04

Hejsan alla galningar.

Vet att det blivit massa konstiga inlägg senaste, men har it haft tid!

Bloggande tar mycket tid.. 


Ja idag vakna jag och linnea vid tolv... då låg vi och drog oss sen fika!

Vid 1 träffa vi Lina och Amanda, så vi har snackat skit å bara vart sociala! ;))

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, så det blir någe mat! ;)


Sen planera morgon dagen, ska nog till stugan och vara där med mormor och morfar!

Fårse hur länge jag blir! kommer dock missa traditionen...

Vi brukar ju fiska kräftor varje år! :)

 

Blev bara en bild, datan dampar för mkt just -nu-.

MEn ska kila nu och byta om åde, fårse om jag hittar på någe ikv! :))

HEjsvejs

Av ida svanberg - 7 augusti 2012 02:27

Ligger i sängen, utmed linnea<33!
Vi har just sett klart jägarna2:)godnatt

Av ida svanberg - 6 augusti 2012 16:01

Bilderna från igår, vill inte komma upp! så ni får nöjja er utan bilder!

Men idag vaknade jag och hanna vid ett? då gick vi ner, fika osv!

Sen mötte vi Lina och Linnea på cykel å de sku och bada så då följde vi med!

Har juast kommit ut ur duschen, och ska snart se om de andra vill hitta på någe!

Ikv tror jag Linnea sku sova hos mej! vilket var ett bra tag sedan! ;)


Men bloggar igen inom kort, håll ut! ;) haha


Av ida svanberg - 5 augusti 2012 23:51

Tjenatjen! Sitter nu hos Hanna och väntar på att hon ska duscha klart!
Har vart ute en svängt med några kompisar;) vi har cykla osv!!
Det blir att sova hos Hanna, idag till i morgon. Fårse vad vi hittar på :)
Men har dock ont i magen å lite frusen.... Men ska krypa ner under täcket oss;)
Ja som rubriken, bilde

Av ida svanberg - 5 augusti 2012 18:04

Hejsan alla goingar!

Idag har jag vart med Lina.

Vi har cyklat,vart uti parken, fika, snacka SKIT, sett tv osv!

Nu har jag just ätit, blev grillade hamburgare NOMnom.

Fårse om jag å Lina hittar på något sen igen! :)

Kan lägga upp nå bilder jag fotat under dagen! 

         



Av ida svanberg - 5 augusti 2012 13:16

Ett kort och intensivt inlägg kör vi på idag, hej!
Sitter i köket och ska göra mej frukost fårse vad de blir för nå gott;)
Ska sen ut med Lina, å hitta på någe<3
Kul blir de iaf, de blir det alltid med Lina;) kolla hennes blogg www.nattstad.se/Wernersson! Tror den hette det!:) aja ska fila nu hörs

Av ida svanberg - 5 augusti 2012 02:34

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards