Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 2 augusti 2012 14:49

Hej   

Sitter nu och har just fixat mej!

Ska strax åka till luleåkalaset... med moa osv! :)

Bjussar på nå bilder oxå!  


Ska kila nu, kommer inte blogga nå mer under dagen.

Isåfall blir det mot kvällen det kommer upp ett inlägg!! ;)

hejmädej

Av ida svanberg - 2 augusti 2012 01:49

Heej, är svinit trött hahahaha!

Menmen.

Idag drog jag ut vid 3 å var själv ett tag, sen kom krille å efter ett tag hanna och ett till tag johannes.

Då bestämde vi oss att fara till lassbyn*(träskändan) så då drog vi dit.

Där gjorde vi it mycke(!) Sen kom alva och kroffe å markus. Då vänta vi på ella så vi sen kunde dra till 

"söt"byn(sörbyn) Ja då drog vi dit, en snabbis SEN kom benne linus och oskar.

så då drog vi till lassbyn och sen sörbyn igen! ;) där kom jonas och tobbe oxå.

Men efter ett tag så vare bara jag, krille, johannes, linus, oskar, kroffe, benne och markus.

Så då drog vi åå elda! ;)

Å nu har jag kommit hem.

Tog några bilder jag kommer lägga uppda! ;)



         


Ska kolla runt nu och sen sova, nifår hadebra! ;) hejs

Av ida svanberg - 1 augusti 2012 13:13

Hejsansvejsan, ligger nyvaken på soffan och ser tv!
Tror jag skulle ut å hitta på nå ikv med! Fårse, helt enkelt!:)
Och en bild från i måndags:)

Av ida svanberg - 1 augusti 2012 00:14

Som jag sa for jag ut och var med Alva, krille, Jonas, Johannes, Ella, kroffe och Markus! Eller till slut var de bara jag Alva, krille, Jonas och Johannes!
Vi for hem till Johannes såg film, å allmänt myste;)
Nu har jag kommit hem och tagit ett äpple! Ska snart sova:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards