Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 9 augusti 2012 15:30

Kör en dagens!:)

Av ida svanberg - 9 augusti 2012 13:24

Hallå där kött och blåbär.

Somnade riktigt sent igår... vilket inte var så bra.

Men skylla sej sj får man allt göra!;)

Sitter och ser på OS med pappa och lill brushaN.

Ska å fiska kräftor idaaaaaag! fårse om vi får några! :D

MenMen, ska se OS åde nu! 

Tycccccker inte ni cheerleading, ska vara en OS gren? :)

Av ida svanberg - 9 augusti 2012 01:46

Kan ni förstå att ens cancer existerar, så jävla dåligt!

Varför kom gud på detta SKIT. Dessutom har läkarna "knappt" då botemedel - för riktig agresvin cancer.

Kolla denna video, kommer ändra era liv!<3

Tycker så synd om flickan, hennes mamma har fått cancer!

Av ida svanberg - 9 augusti 2012 00:23

Gooooode bra ända!;)

Av ida svanberg - 8 augusti 2012 20:56

Hej, ska ut en sväng med några vackra!

Av ida svanberg - 8 augusti 2012 19:11

Wall Photos  pink fashion | Tumblr

sexy prom dresses online will make you a beautiful look  Deal with it. (So fucking skinny legs ! Love these colours .)

Av ida svanberg - 8 augusti 2012 17:59

Tjenare bloggen och alla readers.

Igår när jag kom till amanda, snacka vi ihop att vi sku ut å umgås!

Så då var vi ute ett bra tag och hade allmänt kul.

Sen när vi kom hem till amanda igen, gick vi och la oss! ;)

Nåväl, idag har vi inte gjort så mycket! hoppa studsmatta åde;)


Kom alldeles just hem, så ni ska få några bilder, NJUT!

Ikv, får jag se om ja orkar hitta på någe är GODE trött....

         

Ska lägga upp nå inspirations grejs senare ikv! :)

Av ida svanberg - 7 augusti 2012 19:07

Det blir att sova hos Amanda inatt!
Kulkul, fårse vad vi hittar på;)
Ska alldeles snart åka dit!
Kommer hem i morgon så bloggar mer då, hejs

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards